De stories van de verkochte kastjes zijn weg. Ze had er eerst 4 laten zien. Nu zie je er nog 2. Maar volgens haar laatste post ‘zijn bijna alle kastjes weg maar morgen verkoop ik er nog meer’. TUURLAK MIJT
En pas reserveren als je hebt betaald? Straks krijgt ze twee betalingen tegelijk binnen en is er nog maar één kastje
Denk dat je dan gewoon je geld terug krijgt? Geloof eigenlijk niet eens dat ze zo hard gaan als ze beweert. Dit is gewoon de Serena versie van de Kijkshop-slogan: ‘Alles moet weg!’
Ja tuurlijk wel maar zo werkt het in marktplaatswereld toch niet? Ze doet net alsof ze 250.000 berichten krijgt
Ja, I call bs😂 ‘Het gaat hard, dus alleen berichten bij serieuze interesse’ ook echt. Vast veel last van veel kijke-kijke-nie-kopers, dat bedoelt ze vast met ‘het gaat hard’. Als je zoveel verkocht krijgt, boeien dat er dan mensen zijn die ‘niet-serieus’ berichten…
Wat een lekker commerciële meit is het toch. Ik zeg deze keer toch nee, van cynt geleerd.
Heh ze verklaarde een jaar geleden dat ze die dingen ging sparen toch want ze vond ze zo geweldig
Ze heeft ze toch ook allemaal bij de kringloop vandaan, dus waarschijnlijk niet meer dan 5-10 euro voor betaald. En ze verkoopt ze voor 40-50 euro. Brengt de spon niet genoeg geld meer binnen?
Ho ik plaats onbedoeld een bericht en nog als reply ook haha
Ik zie dat Vera een nieuwe video heeft geplaatst. Ik kan nu helaas niet kijken. Iemand al gekeken?
Komt er eigenlijk op neer dat het niet zo lekker gaat en ze weer een paar stappen terug is gevoelsmatig in haar herstel en daar verdrietig over is.
Heel sneu…
Ah wat vervelend voor Vera
Marktplaats is ook ellende als je wat monnies wil maken met je kringloopspullen.
Je moet dan echt zwaar je best doen en het vintage antiek designer noemen wil je het aan de straatstenen kwijtraken.
Het makkelijkste is gewoon het weer bij de kringloopwinkel inleveren. Maar ja als de spon tegenvalt moet je toch wat om een beetje te verdienen. En bij de kringloper krijg je er niks voor.
Het leven is zwaar hoor, heel heel zwaar.
Als iemand roept dat iets hard gaat(de verkoop bijvoorbeeld), is dat gewoon om andere snel te laten beslissen tot aankoop. Dan loopt het dus geen storm anders hoef je zoiets helemaal niet te zeggen. Gebruik dat zelf ook vaak als bluf om meer of sneller te verkopen
“wegens succes verlengd”
Haha! Dat doe ik ook, maar alleen als het juist een succes is. Niet voor de klant, maar voor mijn eigen portemonnee. Uitbuiten die acties
Ik grinnik omdat ik dit altijd zo aardig vond van bedrijven, ben soms echt naïef😂
Is het voor haar dan gewoon niet beter om helemaal met YouTube te stoppen?
Vind Vera echt een van de leukste en oprechtste beautybloggers, maar als het slecht blijft gaan met haar is het misschien beter om gewoon uit het wereldje te stappen.
Of zie ik dat helemaal verkeerd?
ja het wereldje betaald natuurlijk beter dan een gewone baan, maar heb je daarvoor over dat je je kut blijft voelen.
Heel lastig dit.