Beutyblogtopic XL #6

Ik denk dat het meer is dan alleen de financiële kant. Het is haar passie, haar bedrijf, haar kindje. Daar heeft ze zo hard aan gewerkt en dat geef je niet zomaar op.

Ik kan me best voorstellen dat het dan zou voelen alsof je de burn-out laat ‘winnen’.

4 likes

Ik denk eigenlijk dat het voor Vera, die een angststoornis heeft en vaker aangegeven heeft sowieso bang zijn voor nieuwe dingen, beginnen met een “normale” baan nog veel meer stress zou opleveren dan op haar tempo verder gaan met haar kanaal. Lijkt me overigens verschrikkelijk moeilijk hoor, dan voel je je al zo kwetsbaar en werk je ook nog eens voor heel veel mensen, geen wonder dat je daar bang van wordt.
In de video zegt ze overigens niet per se dat het achteruit gaat met haar burn-out zelf, maar dat er niet zo’n stijgende lijn in haar herstel zit zoals ze zelf had verwacht en ergens ook gepland voor haar online content, waardoor ze heel bang is zichzelf te veel druk hebben opgelegd en weer terug te vallen.

3 likes

Zo lastig voor haar. Als ze een gewone baan zou hebben kan je het wel veel rustiger opbouwen. Echt eens beginnen met een uurtje in de week ofzo. Maar haar werk draait om haar. Ook als ze maar 1 video maakt en daar weken over doet lijkt me dat alsnog iets dat in je hoofd meer blijft rondhangen dan als je een uurtje met administratief werk even zou ondersteunen.

1 like

Ik vind united wardrobe best lekker werken voor kleding en schoenen. Weinig gezeik, snel en minder “marktplaatsmensen”.
#geencollab #geenspon #geensamenwerking

3 likes

Oh ik vind het juist gedoe. Voor mijn gevoel veel 14 jarigen die 100 foto’s willen of vragen of je dingen van oksel tot oksel kan opmeten etc. En dan moet je ook nog vragen of ze je alsjeblieft niet willen vergeten te reviewen, want dat is belangrijk voor je betrouwbaarheid.

Ik breng m’n kleding tegenwoordig naar kringlopen waar je nog 40% ofzo krijgt voor alles dat ze verkopen.

9 likes

Of wanneer ze willen ruilen. Dat zijn ook altijd van die brugklassers. Meit, ik leur hier met m’n kledingkast omdat ik er vanaf wil.

2 likes

Los van of een normale baan voor Vera makkelijker zou zijn. Als ze nu zou solliciteren is de kans toch heel klein dat ze wordt aangenomen? Er is toch geen werkgever die iemand aanneemt met een burn-out die moet beginnen met een paar uurtjes per week werken?

6 likes

Maar Vera wil ook geen gewone baan? Ze zegt dat make-up en filmen nog steeds een passie is.

5 likes

Ik vind het heel sneu voor Vera en denk dat ze door haar soort werk ook altijd in een isolement zit. De kijkers zijn haar graadmeter en ik kan mij voorstellen dat ze bang is voor de hele nare reacties die soms kunnen komen. Lijkt mij vreselijk om een angststoornis en burnout te hebben, hoop dat ze snel beter wordt

6 likes

Ik vind het ook heel heftig dat ze zoveel druk ervaart

Krijgt Vera eigenlijk vaak negatieve reacties? Voor mijn gevoel is iedereen altijd heel enthousiast over haar. Vind het wel erg voor d’r dat ze zo’n druk ervaart

Zo jammer om te horen dat Vera een terugval heeft. Dat is helaas burn out, denken dat je weer beter bent om vervolgens weer opnieuw te moeten beginnen. Het is zo herkenbaar. Ik hoop dat ze door blijft gaan, dat ze de kracht vindt om weer aan haar herstel te werken. Ik zou niet willen dat ze helemaal stopt, vind haar zo leuk.

6 likes

De comments onder haar video zijn meestal wel positief, maar wij weten natuurlijk niet wat ze via DMs allemaal binnen krijgt. Daarnaast is het ook niet per se een “gegronde angst”, ze is (ook) bang voor het idee icm met haar angststoornis en perfectionisme.

Het lijkt me mentaal ook serieus een zware baan, influencer zijn, je wordt constant afgerekend, je bent de hele dag bezig met hoe je eruit ziet/overkomt, kijkt heel veel naar beelden van jezelf, leeft vrij geïsoleerd. Ik denk dat dat allemaal best wel triggers zijn om in een spiraal van negativiteit en ‘zelfobsessie’ te komen, waarbij je gewoon zo onzeker wordt van alles.

Ik ben mentaal best prima, maar denk dat als ik elke dag mezelf zou terugzien Mn mentale gesteldheid heel snel achteruit zou gaan, ik zou me intens gaan focussen op allerlei kleine details en mezelf helemaal gek maken. Dus ik snap het ergens wel, dat het in je hoofd groeit desondanks overwegend positieve berichten.

21 likes

Ja en daarnaast is elke waardering/nare opmerking persoonlijk. Het gaat over wat jij creëert, hoe jij doet, hoe jij eruit ziet etc. Het is niet de afstand die je hebt tot je werk als je in loondienst bent.

4 likes

Waarom zou ze nu al moeten stoppen met YouTube? Ze zegt dat ze het nog leuk vindt, en een burn-out kan wel ff duren. Lijkt me meer iets om daarna pas na te gaan denken over eventueel stoppen.

15 likes

Misschien elders al benoemd? Maar ik zie net Debbie in het programma ‘ik durf het bijna niet te vragen’ waar mensen vragen beantwoorden over hun plastische ingrepen.

1 like

Debbie :heartbeat:
Ik vind haar echt een topwijf.

Ze is een gewoon alles in één; een sexbomb, een supertrotse moeke, een leuke partner, ze lijkt me een zorgzame vrouw, die lekker en gezond voor haar gezin kookt. Een leuke avontuurlijke moeder die met de kids op reis gaat. Gek op haar huisdieren. Iemand die zich van niemand wat aan trekt; ze vaart haar eigen koers. Jeugdig, ze lijkt mij gezellig. Ze is sportief. Ik denk okk dat ze slim is.
Ze lijkt mij iemand die enorm stevig in haar schoenen staat. Een groot voorbeeld eigenlijk!
Ik ben een beetje een fangirl, en heb een mom-crush, maar ze is echt wel veel meer dan dat waar het op dit forum vaak over gaat. Team Debbie

62 likes

Nou maanden amper posts van Serena. En nu een ‘‘inspiratie’’ post voor de kinderkamer van Marshall met een lange wishlist. Serena ziet dus graag de gratis gesponsorde spulletjes weer tegemoet.

36 likes

Zo schaamteloos.

11 likes

Ongegeneerde bedelpost van mevrouw Verspon.

5 likes