Ja, behalve als ik seks heb
Ik denk dat haar man ook nog zijn best doet om haar serieus te nemen.
Ha ha ha.
Ik pronk ook graag met mijn vriend op social media. Niet omdat ik concurrentie moet uitschakelen, maar gewoon omdat ik hem graag laat zien en graag deel hoe leuk ik hem vind en hoe verliefd ik op hem ben. Misschien is dat voor haar ook zo.
Ik vind het vooral mooi dat ze beiden #fitcouple elke keer gebruiken.
Ik ken niemand die serieus zou overwegen om zichzelf en relatie zó serieus te nemen.
Daar heb je gelijk in! Al lijkt het me wel heeel fijn als het na 25 jaar nog zo is, haha.
Godver ik wil ook een relatie-hashtag
Edit: ugh never mind wij zijn natuurlijk #gingercouple
#vreetcouple
#unfitcouple you’re welcome
#lievertedikindekistdaneenfeestjegemistkoppel
Nailed it
Zijn die twee 25+ jaar samen? Ik dacht dat Debbie gescheiden was en dat dit haar (relatief) nieuwe vriend is? Maar misschien heb ik het mis hoor.
Ik zou mijn relatie ook niet zo overdreven op social media zetten, maar aan de andere kant: dat zou ik ook niet doen de rest van mijn leven. En dat doet zij natuurlijk wel in redelijke mate als influencer. Ik kan me voorstellen dat die grenzen dan sneller vervagen en dat je zoiets dan ook op instagram zet. Dan is het gewoon een stukje van je leven. Net als je eten, kleding, huis, sportroutines en nog meer dingen die andere mensen ook niet zo snel zomaar delen.
Mijn theorie is altijd: hoe meer je pronkt met je relatie op social media, hoe slechter het gaat. Is nog niet gefalisificeerd.
Oké! Wist ik niet. Zie hem pas sinds een jaar of twee af en toe voorbij komen, daarvoor was het altijd enkel Debbie & en haar twee kinderen. Daarom dacht ik dat. Maar misschien dat hij vroeger gewoon niet op beeld/social media wou komen?
Alleen op dagen wanneer mijn gordijnen gewassen zijn
Nee joh dit is niet de vader van haar kinderen. Die gast is er pas sinds een jaar of twee.
Oké dan!
gmta
Ja hoor Sereen die (vintage glazen) kastjes kreeg je op die blogger sale nog niet aan de straatstenen kwijt en nu ‘gaan ze altijd heel hard’.
Hahahaha dat dacht ik idd ook, alsof mensen ze nu ineens wel kopen
Haha nee ze liet weleens foto’s van hem zien in haar beutyscene tijd maar niet veel. En volgens mij hield hij niet zo van tripjes ofzo daarom ging/gaat ze vaak tripjes doen met alleen haar kinderen.