Beutyblogtopic XL #6

Helemaal gemist deze! Uiteraard gestemd

Ik kijk sinds hele lange tijd weer een vlof van massa. En ik verbaas me al over het feit dat ze een airfryer willen en een sicussie hebben over waar ze hem neer gaan zetten. Dat is (zoals het nu lijkt) de enige reden dat ze hem nog niet kopen.
Hele andere wereld dan ik gewend ben. In mijn omgeving wordt er dan nagedacht of het veel gebruikt zou worden, of het niet te duur is etc. Maar nee het gaat erover dat de blender dan weg kan zodat de airfryer daar kan staan?!?

Of leef ik gewoon in een bubbel?

2 likes

Oh nice, thanks! Ik wil sws ook nog naar Jinja dus klinkt goed :slight_smile:

Hm ik denk met dat soort ā€œgroteā€ apparaten ook na of ik ze Ć¼berhaupt kwijt kan, airfryer is ook nog zoā€™n groot lomp ding. Denk dat zij er wel uit zijn of ze het veel gaan gebruiken of niet, alleen weten ze niet waar ze m moeten laten.

2 likes

Krijgen zij dan geen air fryer van Philips opgestuurd?:flushed:

Is Mascha in dr stories nou serieus wegwerpbakjes en bestek aan het promoten? Of zou je die bakjes kunnen hergebruiken? Maar wat moet je met 21 van dat soort bakjes en sporks

1 like

De Zweedse militair waar ik een tijdje mee had gedate was zo onder de indruk van de kapsalon dat hij nog steeds probeert of ze het in Stockholm voor hem willen namaken. Zonder succes overigens, maar misschien kan hij bij jullie queeste aansluiten.

7 likes

Volgens mij zijn die herbruikbaar!

Hoezo ging het hier zo lang om maccie combinaties en is de beste nog niet genoemd?
Namelijk nuggets dippen in mcflurry :smiling_face_with_three_hearts:

Hoe ontdek je dit? Een McFlurry eet je na je maaltijd toch? Niet tegelijkertijd want dan is dat ding gesmolten. Zoveel vragen.

5 likes

Mn vriend deed dit altijd en toen probeerde ik het ook eens en nu ben ik ook overstag
Zijn antwoord: geen idee :stuck_out_tongue:

Probeer het! Is zoals hierboven friet met milkshake dus zoet+zout maar dan nog extra koud+warm :biggrin:

1 like

Wel hoor. Maar dan niet om een ijsje te halen maar gewoon nog een heel menu.

15 likes

Frietjes zijn beuty :smiling_face_with_three_hearts:

7 likes

Love it dat het nog steeds over de mac gaat hieršŸ˜‚. Heb serieus maccie gehaald hierdoor he.

6 likes

Ik vind het heel leuk dat Krek Mas vandaag op dr bips slaat

2 likes

Oeh dit ga ik ook proberen als de vega nuggets er straks nog zijn!

1 like

Hahaha ja en daarna pas ziet dat de camera draait

Cynthia poseert met haar hond in bed.
Ligt jouw hond ook bij jou in bed? Yay or nay

Als je je huisdier niet in bed neemt houd je dan eigenlijk wel van je huisdier?

(Ok grapje, gaan we weer.)

18 likes