Beutyblogtopic XL #6

In Guantanamo Bay is er een McDonalds!

6 likes

Ohhh zo nice ik ben vorig jaar in Oeganda geweest, vond het echt prachtig! Helse jungletrektocht gedaan om gorilla’s te zien maar t was het waard!

Dit is heel naar om naar te kijken (door de friet in de McKroket) :sweat_smile:

2 likes

Ieeeeeuw :nauseated_face:

Ohh wat tof! Ik heb er over nagedacht om dat ook te doen maar gaat helaas echt niet in m’n budget passen want ga ook al een safari doen :sweat_smile: Heb je nog andere tips? :smirk:

Mijn Stockholmer vriend vond het maar raar dat ik altijd patat met mayo of fritessaus wilde eten. Totdat ik m’n moeder een keer een fles Oliehoorn mayo en een fles fritessaus liet opsturen.

Nu vraagt ie bijna elke dag of we niet even wat patat kunnen maken of halen. Mijn doel is om eerst Stockholm te converteren en dan de rest van Zweden.

64 likes

Wat eten zij dan als saus bij friet?

1 like

Door jullie ben ik gister langs de Mac gereden en heb ik zometeen een ontbijtje met een hamburger. Ben geinfluenced

5 likes

Yes! Niet alle helden dragen capes :blush:

1 like

Even stemmen graag, Panda.

2 likes

De rest van de wereld eet geen mayo/frietsaus bij friet, maar ketchup (misschien een paar uitzonderingen),

3 likes

Ze vinden friet gewoon een bijgerecht en niet echt iets waar veel aandacht aan besteed moet worden. :sob: echt gekkies daar.

Maar als ze het eten is het met ketchup.

2 likes

image http://1.bp.blogspot.com/-zOVklq_pRbc/TzA-E2NLhCI/AAAAAAAAAmw/jlRU_zr3Qgg/s1600/pulpfiction.jpeg

33 likes

Haha ja ik dacht misschien hebben ze daar wel iets anders dan ketchup. Gemiste kans van de Zweden! Maar goed dat je er al eentje om hebt @Nautilus :smile:

2 likes

In Zweden eten ze voornamelijk bearnaissaus bij de friet. Ik ben er na 3 jaar nog steeds niet aan gewend

2 likes

Ohhh jaaa! Je hebt gelijk haha, veel meer bearnaisesaus dan ketchup

Ik schotelde mijn Franse vrienden eens echte, zelfgemaakte, Belgische frieten voor - twee keer gebakken, alles - en ze vroegen of ze er mosterd bij konden krijgen :angry: :angry: :angry:

8 likes

Toen ik in Amerika om mayo vroeg voor bij de friet zei die vrouw “Mayo? Mayo with Fries?? We eat mayo on a sandwich!”

7 likes

Hahahah ik wilde deze ook delen

1 like

We zijn eerst naar het westen gegaan, naar lake Bunyonyi. Dat vond ik super mooi, daar waren ook de gorilla’s en chimpansees. En daarna naar het oosten, naar Jinja. Ook super mooi bij lake Mburo. Hier sliepen we in Nile River Explorers River Camp. Super chille kamers en lekker eten! En anderen zijn een dag naar Rwanda gegaan maar dat heb ik overgeslagen.

1 like