In Guantanamo Bay is er een McDonalds!
Ohhh zo nice ik ben vorig jaar in Oeganda geweest, vond het echt prachtig! Helse jungletrektocht gedaan om gorilla’s te zien maar t was het waard!
Dit is heel naar om naar te kijken (door de friet in de McKroket)
Ieeeeeuw
Ohh wat tof! Ik heb er over nagedacht om dat ook te doen maar gaat helaas echt niet in m’n budget passen want ga ook al een safari doen Heb je nog andere tips?
Mijn Stockholmer vriend vond het maar raar dat ik altijd patat met mayo of fritessaus wilde eten. Totdat ik m’n moeder een keer een fles Oliehoorn mayo en een fles fritessaus liet opsturen.
Nu vraagt ie bijna elke dag of we niet even wat patat kunnen maken of halen. Mijn doel is om eerst Stockholm te converteren en dan de rest van Zweden.
Wat eten zij dan als saus bij friet?
Door jullie ben ik gister langs de Mac gereden en heb ik zometeen een ontbijtje met een hamburger. Ben geinfluenced
Yes! Niet alle helden dragen capes
Even stemmen graag, Panda.
De rest van de wereld eet geen mayo/frietsaus bij friet, maar ketchup (misschien een paar uitzonderingen),
Ze vinden friet gewoon een bijgerecht en niet echt iets waar veel aandacht aan besteed moet worden. echt gekkies daar.
Maar als ze het eten is het met ketchup.
Haha ja ik dacht misschien hebben ze daar wel iets anders dan ketchup. Gemiste kans van de Zweden! Maar goed dat je er al eentje om hebt @Nautilus
In Zweden eten ze voornamelijk bearnaissaus bij de friet. Ik ben er na 3 jaar nog steeds niet aan gewend
Ohhh jaaa! Je hebt gelijk haha, veel meer bearnaisesaus dan ketchup
Ik schotelde mijn Franse vrienden eens echte, zelfgemaakte, Belgische frieten voor - twee keer gebakken, alles - en ze vroegen of ze er mosterd bij konden krijgen
Toen ik in Amerika om mayo vroeg voor bij de friet zei die vrouw “Mayo? Mayo with Fries?? We eat mayo on a sandwich!”
Hahahah ik wilde deze ook delen
We zijn eerst naar het westen gegaan, naar lake Bunyonyi. Dat vond ik super mooi, daar waren ook de gorilla’s en chimpansees. En daarna naar het oosten, naar Jinja. Ook super mooi bij lake Mburo. Hier sliepen we in Nile River Explorers River Camp. Super chille kamers en lekker eten! En anderen zijn een dag naar Rwanda gegaan maar dat heb ik overgeslagen.