Huh wat stom, had echt verwacht dat je per dag gewoon een bepaald budget had om in je pauze iets te eten. €5 ofzo.
Very offtopic, maar tijdens mijn baantje in een bioscoop mochten we altijd onbeperkt gratis naar films. Dat waren nog eens tijden
Ik had een managementfunctie en ik mocht wel altijd gratis eten. Ook op m’n vrije dagen…
Bij ons kreeg de crew wel 50% korting maar alleen als ze die dag moesten werken.
Huh oranje?? Vind het echt wel meevallen
Hahaha chill. Deed je dat ook vaak? Ik heb er maar drie of vier dagen gewerkt maar nam gewoon zelf wat mee, ik was toen 15 en had nooit veel geld dus ook met korting was de mac te duur voor me
Hmm zal wel aan mijn scherm liggen dan, op mijn tel is ze echt een worteltje qua kleur.
Percentage weet ik niet meer precies maar dat ging ook pas in vanaf een bepaald bedrag 5,35 dacht ik. Vage reden met belastingen en zo.
In Engeland kan/kon je blijkbaar tijdens je werk gratis eten en kreeg je als je niet moest werken ook nog veel korting iets van 50% of zo. Dat is wel chill
Staaaaaaahp nu wil ik MacDonalds. Ik ben zo beïnvloedbaar.
In het begin wel regelmatig maar ik werkte fulltime en toen was ik er snel klaar mee.
Ik nam trouwens wel vaak eten voor mijn man mee
Wil jij nu mcdrek?
- Nee
- Ja
- JAA
- ik kan niet stemmen want er zit een Big Mac in mijn handen
0 stemmers
Als ik er toevallig bij stond wel ja. Maar ik zat, op de drukke momenten na, voornamelijk op kantoor. Dus de floormanager regelde dat meestal.
Wat ik wel deed was ze wat meegeven als het heel druk geweest was en ze heel hard gewerkt hadden.
Big Tasty menu plz
Groot veggie mcchicken menu met een aardbeimilkshake en fritessaus please.
Dubbele Big Mac!! HEBBEN ZE DIE OOK AL IN NL?
Nee niet meer
Maestroburger rund menu met patat met fritessaus en een frappé caramel
Ik crave al maanden Maccie maar het komt er maar niet van
Iel ik hou al niet van het woord patat maar die staafjes van de mac heten gewoon franse frietjes hoor