Beutyblogtopic XL #6

Huh is er geen vlog van Mascha vandaag?

Ik kwam hier om te kijken of het aan mij lag! Niks voor Mascha. Kunnen zeggen wat we willen, maar consequent wat betreft uploaden is ze wel!

1 like

Haha ja! Jammer van mijn ochtendritueel :frowning:

2 likes

Hmm ik vind het wel apart dat Mascha er nog niks over getweet heeft oid, het komt wel eens vaker voor dat ‘ie een uurtje later is maar dit is wel een heel stuk later. Hoop dat alles oké is

Misschien slaapt ze nog?

1 like

Dat kan natuurlijk ook gewoon idd

1 like

Ik vind Bonnie en Nick heeeeeeel vaak zeer wereldvreemd overkomen. Maar dat vind ik ook wel weer grappig ofzo? Laatst ging ze bijvoorbeeld voor het eerst door de McDrive. Dat was echt een mega ervaring voor haar. :joy: Dat knullige gedoe, daar geniet ik van ha.

5 likes

Ik vind dat hier vaak gezegd wordt hoe wereldvreemd anderen (youtubers) wel niet zijn. Ik vraag me dan af hoe wereldbekend jullie allemaal zijn.

Het is toch niet zo heel gek dat Bonnie nog nooit door de mcdrive is geweest. En dat ze dat heel leuk vindt om eens te doen.

8 likes

De Mcdrive is ook niet echt een wereldse ervaring of zo toch? Haha. Ik zou het eerder wereldvreemd vinden als iemand bijv. niet weet wie Putin is of zo.

*met je eens dus. Niet raar en niet wereldvreemd.

9 likes

Vlog van mascha is live, ze is een beetje ziekjes en heeft daardoor gisterenavond iets verkeerds gedaan.
Je mist verder niks als je 'm niet kijkt want zo boeiend was het niet :joy:

Ik ben nog nooit door een McDrive geweest :flushed:

3 likes

Ga je schamen en spreek je ouders hier op aan! Te zot voor woorden…

(Grapje hè)

4 likes

Zal ik doen :wink:

Heb er wel gewerkt. Telt dat ook? :thinking:

Nee. Dan begrijp ik het!

Ik heb ooit in een pannenkoekenboerderij gewerkt: ik eet nooit meer pannenkoeken

1 like

In ook echt…

@Vaiana is nog nooit door de mcdrive geweest maar ze heeft wel bij de mcdonalds gewerkt. Begrijpelijk! Ik heb pannenkoeken geserveerd en hoef die dingen zelf ook niet.

Volledig off topic dít

Ik ben echt zooooo benieuwd naar het nieuwe huis van Nikkie en vooral haar studio/beautyroom. Hoop echt dat ze een keer een beautytour doet, hele huistour snap ik wel dat ze dat niet wil, maar plzzzzz beauty wel.

1 like

Mocht je in je pauze dan gratis eten?

1 like

In Nederland is de personeelskorting nog lager. In mijn tijd was het 20%. En bij jou @SuperCoolePinda?

Ik kreeg ook (niet McD) altijd maar 20%.