Ik ben en blijf team patat. Dun of dik of er tussen in: patat.
Alsof ons dat wat uitmaakt dat jij het liever verkeerd zegt You do you, boo.
Een pro tip is om de friet helemaal koud te laten worden en ze dan te eten met ketchup. (Is niet zo moeilijk bij Macd.) Echt goddelijk.
Ik heb vandaag de cameltoe schoenen in real life gezien. Het was echt absurd. Vond het wel cool dat dat meisje droeg waar ze zin in had, maar wow.
Nog een protip is een mckroket de volgende morgen 30sec in de magnetron te doen en als ontbijt te eten.
eh nee. ben jij wel helemaal lekker
Rozen zijn rood, de sfeer is er niet ik houd niet van koude friet
Of in een milkshake dippen oh my god
De aller aller aller beste is een euroknaller hamburger en daar wat frietjes op doen. No joke.
Ik nam na het uitgaan altijd een kaassoufflé mee naar huis, de volgende ochtend een kwartiertje in de oven en dan had je katerontbijt
Haha ik een cheeseburger van de Mac en dan smorgens tussen mn tostiapparaat gooien
Haha whaaatttt? Friet dippen in milkshake? (Nu ben ik wereldvreemd hihiiiihiii).
Of die euroknaller dippen in de frietsaus
Haha hoop toch niet dat ze zo heten. Ik dacht dat het tabi schoenen waren maar cameltoe vind ik ook wel een mooie naam😆
Lol
En mijn zusje dipt ook altijd patat in haar milkshake. Krijg al rillingen als ik eraan denk.
Ja, dit snap ik wel
Frietjes dippen in McFlurry M&M is pas lekker
Ik ben ooit in vergaande staat naar de mac gegaan en heb toen al mn friet in mn mcflurry caramel gedipt, was echt heerlijk, maar daarna was ik verward hoe mn ijsje leeg kon zijn. Trauma for life
Ik heb echt al zo vaak dronken een mckroket met friet besteld waarna ik halverwege de friet toch besluit te dronken ben hiervoor om vervolgens de mckroket in de koelkast te leggen en die de dag erna op te warmen. Best breakfast ever.
Mijn jongste dochter dipt haar frietjes van de Mac altijd in de Mackroket.
Heel begrijpelijk. Van patat zou iedereen rillingen krijgen.