Beutyblogtopic XL #6

He? Het hele forum staat toch vol met foto’s van bekende mensen?

Die zij zelf online posten op hun platforms of in andere media.

1 like

Jongens sooooorrrrry!!! Ik was echt een lamme pier en ik was zelf zeker ongemakkelijk en ik haal de foto er nu af! Ik moet dronken ook niet op 't forum posten. Ik weet ook niet eens waarom ik met haar op de foto ging, m’n vriendin vroeg erom :thumbsup: ik wil dit heel snel vergeten ben blij dat ik haar later niet meer tegenkwam hahaha. Gregor nog wel en toen deed ik ook echt mega enthousiast “Greeeegoooooor!” en gaf ik hem een high five en hij liet me bijna hangen :sob: nu gaan mijn kater en ik me even schamen

122 likes

Hahahaha <3 <3

2 likes

Ik weet nu eindelijk wie jij op t forum bent hahaha!!! Ik zag je insta storie en toen hier de foto en toen dacht ik heeeeey dat is dezelfde meid :grin:

Kater maar fijn uit vandaag!

1 like

Hahaha ja dank je, het wordt een pittige dag

2 likes

Omg nu snap ik pas dat het niet om Jeffrey Star gaat. Dit is te erg :sweat_smile:
Ik snapte er al niks van waarom hij nu ook bij Tiffany’s werkte. Ik dacht een of andere test ofzo. En ook over dat salaris ik dacht al huh hoezo gaat hij dat doen als miljonair?? :upside_down_face:

11 likes

ADE Was weer top! :dancer:

2 likes

Moet je je voorstellen dat je daadwerkelijk in het bos loopt 's avonds (for whatever reason) en je ziet iemand zitten met een hele set-up die d’r make up aan het doen is :joy:
Maar sowieso lijkt me dit echt doodeng haha

56 likes

Nikkie is Halloweek weer aan het nailen :ok_hand:t3: (benoemt ze trouwens dat Glam&Gore dit vorig jaar heeft gedaan of niet?)

4 likes

Ik vond het echt een leuke video haha, voelde helemaal die spanning ook. Maarrr ik zou zelf niet zo zeer bang zijn voor geesten, eerder voor één of andere gek die daar toevallig rondloopt.

Ja dat zegt ze!

2 likes

Ik vond deze video echt super leuk! Echt knap dat ze het zo lang vol heeft gehouden nog! Ik zou al meteen toen ze die auto deur hoorde zijn weggerend hahah. En met die kogel schoten dat ze gewoon haar lippen verder afmaakt :joy:

Het zou Nikkie niet zijn als het allemaal niet een beetje extra was maar dat ‘gegil’ dat ze hoort zijn gewoon uilen. Ze woont toch ergens in een gehucht in Brabant, sowieso dat je dat geluid wel kent dan toch…

Ik heb echt nog nooit een uil gehoord 's nachts en het dorp waar ik opgroeide was nou niet per se heel groot. Ik zag weleens herten of konijnen maar dat was het dan ook wel. Ik zal heus weleens het geluid van een uil hebben gehoord bij een roofvogelshow maar niet dat ik nu direct zou weten hoe het klinkt en al helemaal niet als ik “alleen” in een bos zit en wat angstig ben.

2 likes

Het geluid van uilen ken ik wel, maar als ik in mijn eentje in een bos zou zitten zou ik dat ook eng vinden. Zou dan al bang worden van mijn eigen ademhaling.

Ik woonde in een dorpje daar, en ik kan je vertellen dat je daar niet graag wilt zijn als het donker is. Ik vind het heul knap dat ze daar gewoon gaat zitten.

Ik woon in/aan het bos en als ik in het donker met de honden buiten loop kan ik soms ook van de meest normale geluiden schrikken, voornamelijk als ik net daarvoor Ghost Adventures ofzo gekeken heb, haha. Dan weet ik dat er niks is, maar dan voel ik me toch ongemakkelijk.
Zij was natuurlijk ook een beetje “bang” gemaakt door die verhalen van de boswachter.

Maar het is geen gegil. Dat bedoel ik.

Vanmiddag in Utrecht Lottelovesbeuty en Charlotte Blitzbluh gespot. Volgende week te zien in de vlog van Lotte, over een halfjaar in die van Charlotte

23 likes