Beutyblogtopic XL #6

Maschas vlog vandaag. ‘Ja echt toe aan een dagje spa, even een dagje relaxen, even bijkomen’ meis je had echt net nog een vlog dat je de hele dag in bed lag tot 7 uur s avonds. Waar moet je van bijkomen?

65 likes

Hahaha.

1 like

Haha ja en in de vlog van gisteren had ze ook een zeer enerverende dag met als titel ‘‘omg de katten liggen tegen elkaar aan!’’ dus ik snap dat je daar ff van moet bijkomen in de spa

13 likes

Keuzestress?

http://icanteven.nl/media/3scjxZS.png

22 likes

Ik vind Lotte altijd zoooo ‘moederen’ over haar vriend. Ieder zijn ding natuurlijk, maar ik zou me niet fijn voelen in zo’n relatie.

7 likes

Ze kan zo een rol spelen in de nieuwe “Baantjer”

1 like

Gelukkig gaat ze een maand vakantie vieren toch?
Ze moet wel even de krachten sparen voor Black Friday en Cyber Monday.

5 likes

Uhm ze gaat een maand wErKeN in Amerika. Ze gaat welgeteld 8 videos maken daar

6 likes

Ik had van het weekend mijn kledingkast opgeruimd en 2 (!!!) vuilniszakken met kleding weggegooid. Ik maakte foto’s voor mijn moeder en het is eerste wat ze appte was ‘schat, je hebt teveel kleding’ i.p.v. ‘goed zo lieverd, mooi, ben trots op je’. Nu ga ik deze foto van Mascha naar haar sturen en zeggen dat mijn hoeveelheid kleding echt wel meevalt.

5 likes

Van haar literaire bevalling denk ik. Samen een boek schrijven was ook erg veel werk.

2 likes

Ben benieuwd!

17 likes

Oooh spannend!

Enig idee hoelaat zij normaal haar video’s upload? Anders ga ik steeds refreshen want ben super nieuwsgierig

De video van gisteren is 14 uur geleden geüpload volgens youtube, dus dat zou gisteravond rond 9/10 uur zijn. Ik weet niet hoe precies ze is met elke dag op de zelfde tijd uploaden maar ik denk wel dat hij pas ergens vanavond komt

Ooooeeeeh, zou dit over het Top Faced debacle gaan?

Of krijgen mensen van het forum toch gelijk en was ze vroeger een jongen :woman_shrugging:t3:

2 likes

Dit zou echt tea zijn hee.

1 like

Ze heeft het toch niet over lessen? Ze vroeg wat mensen van haar wilde leren. Dus misschien wilt ze er gewoon een q&a over doen of stories aan wijden.

2 likes

Hoe jij het zegt, lessen, denk ik meer aan een cursus of klasje. Niet gewoon een serie aan stories. Maar dat is misschien hoe ik het opvat

11 likes

Ik ben hier speciaal gaan kijken of er al updates zijn (kan even niet op YouTube), en ervaar precies hetzelfde als jij haha

2 likes