Blijkbaar heb ik je post gerapporteerd maar dat ging per ongeluk door m’n dikke vingers sorry! Niet de bedoeling!
Dat verklaart haar nieuwe tas
Als men zegt “deze tas is een investering” dan heb ik meer het gevoel dat je de aanschaf zo probeert goed te praten
Desniettemin heb ik wel 1000% spijt dat ik niet 15 jaar geleden een classic flap of een 2.55 heb gekocht omdat de nieuwprijs nu 5k is ipv 1 (ofzo weet niet hoeveel het toeb was maar meer richting “dit heb ik ervoor over” vs “wtf is er mis met je”)
Volgens mij worden ook bepaalde modellen en limited edition niet perse meer waard trouwens, zijn wrs eerder waardevast. Of hangt van de limited af maar zoveel mensen die dat bijzonder vinden/er wat van weten zijn er niet en die kopen m wrs zelf wel nieuw.
Als het geen Hèrmes Birkin, Kelly of Chanel 2.55 is, is je tas geen investering. Kun je lullen wat je wil, is het gewoon niet.
Maar kan je een investering ook niet zien als iets waarvan je verwacht dat je er lang mee kan doen (omdat je denkt dat de kwaliteit goed) en dat je het een tijdloze tas vindt, waarvan je verwacht dat je die altijd mooi blijft vinden en dat het bij het grootste deel van je kleding collectie past. Of is het altijd iets wat zich in geld moet uitbetalen na een tijd?
Dat eerste is inderdaad hoe het woord investering in de volksmond vaak wordt gebruikt, maar dat klopt dus niet helemaal.
Wat @Flamoes zegt. Maar met betrekking tot een tas van €3000 vind ik dat alsnog onzin en meer een poging tot goedpraten van die uitgave. Want een leren tas van €250 gaat waarschijnlijk net zo lang mee.
Als een video ‘Oordopjes en ranzige shotjes’ heet, klik je ook meteen natuurlijk!!
Naar boven afronden he!!
nou ja, de afgelopen 2 maanden heeft ze 4 keer 100.000 kijkers of meer gehaald. Op een gegeven moment kan je dan toch niet meer zeggen dat iedere dag 100.000 mensen de vlog kijken
Nee ze had het echt over haar vlogs, naar aanleiding van comments daaronder en dat die mensen ook de andere kijkers beïnvloeden.
Whaha had ik ook. 65 euro betaald voor een mooie tas, wist dat het geen echt leer was, maar over het algemeen gaan ze best lang mee. Deze laatste is helaas na 4 maanden alweer gesneuveld. Maar het was verpakt alsof het een designerbag is. Compleet met dustbag, extra schouderband, een of ander certificaat. Zo onnodig, maak gewoon een stevige tas.
Als je dat vergelijkt met de views die ze momenteel heeft, is ze er dus flink op achteruit gegaan (kijkers per vlog).
Helemaal als je haar verlovingsvlog meerekent, die heeft 1,1 mil kijkers. Trekt het gemiddelde nogal omhoog.
Nee daar heb je helemaal gelijk in, het is gewoon een slap excuus. Zeg dan gewoon dat je het de mooiste tas van de wereld vindt en dat je hem gewoon super graag wilde hebben.
Ik denk dat de omgepotte cactusjes binnenkort wel helemaal uit elkaar liggen
Snap sowieso dat dagelijkse vloggen niet. Zo boeiend is haar leven niet. Ik kijk enkel haar vlogs als ze op vakantie/reis is.
Ze kan er beter een weekvlog van maken. Of gewoon helemaal niets.
Reisvlogs kijk ik ooo niet meer, allemaal zo wiebelig gefilmd of zo snel dat je niks ziet. Vind het echt jammer dat voor mijn gevoel beauty- en vloggloss zo is afgegleden.
Moet zeggen dat ik de laatste reisvlog die ik echt boeiend vond van haar, haar huwelijksreis naar Amerika was. Die balievlogs vond ik ook echt niks aan en inderdaad heel amateuristisch en wiebelig gefilmd.