Dat doen alle influencers toch? Ik zie dat iig regelmatig in stories voorbij komen, van die “new post” dingen.
Lip deed het niet, totdat ze merkte dat ze buiten het algoritme viel.
Buiten dat, gebedel om likes vind ik altijd irritant, daarom volg ik ze ook niet. Net als die retorische vraagstukken als “welke smaak ijs vind jij het lekkerst”.
Lip ook maar ontvolgen op Insta dan.
Zijn er meer mensen die een beetje onpasselijk worden van dat “zelfbeminning” gedoe van haar “binnenwereld” van tienvanwil ?
Ze heeft een seksuoloog in de armen genomen om meer te leren over, nou ja, zelfbeminning dus. Prima zaak natuurlijk, maar waarom moet alles toch zo godvergeten zweverig bij haar?
Ik vind die video’s van Xelly echt niet leuk. Vind haar veel te betweterig overkomen en ook helemaal geen gezellig sfeertje.
Dat is niet meer zo gelukkig, in 2014 is dat veranderd door Obama. Je mag nu niet meer geweigerd worden met pre-existing conditions!
Bedoelt ze met zelfbemmining dan serieus masturbatie? Gaan we daar tegenwoordig ook al zweverig over doen alsof het niet gewoon onder de dekens proberen wat lekker is is? Ik trek haar zo slecht
Waarom zegt ze niet gewoon vingeren
Gewoon bespreekbaar maken ja toch
Lijkt alsof ze in dr blote poes zit.
Ja dit. Maar hoe zit het dan wel?
Geen idee, als ik de foto vergroot word ik er niet wijzer van.
Ze heeft toch gewoon een soort bruine legging aan? Ik moest ook 4 keer kijken
Ze heeft een sport legging aan.
een bruine legging? Ze zit toch gewoon in haar ondergoed of bikini onderkant, dat zie je toch niet door een legging heen anders?
Bruine sportlegging die overloopt in zwart.
Bij haar kruis zit ook een naad
(Hahahaha kleuterige grinnik … naad…)
Oke ik moest wel echt goed kijken om dat te kunnen zien😂
Ik vind de selfies van Willemijn op Instagram de laatste tijd zo typisch. Volgens mij probeert ze te lachen maar wat ik vooral zie is hoog opgetrokken mondhoeken, een wijd open mond en ogen die niet meelachen.
En bij haar navel zit een vlek ?
Wie is dit eigenlijk?
Is Debbie toch?