Ze herkennen mij altijd gelijk.
Behalve op de jaarlijkse haringparty.
Een keer lekker uitrekken in je chillpak en je shirt hangt om je middel. Ik snap m ook niet:
Hahaha ik zag echt van huh? Wie is Hannie Loeps?? Tot ik erachter kwam dat je Honey Loops bedoelt
Het is wel een beetje cringe, maar haar make-up vind ik er wel mooi uitzien
Ik heb zin om even lekker in Lips bolle wangen te knijpen
Euuuhhhhh wtf.
Hahah wattt
Never a dull moment @ FF
Ze heeft awkward hoog water omdat de broeken volgens haar mooier staan wanneer ze die pijpen tot aan haar halve kuit omhoog trekt. Ze weet wel altijd de raarste trends uit te kiezen en die weer net niet toe te passen.
Hmm nee, haar tops zijn ontzettend mooi maar die broeken staan voor geen meter (en waarom 80 joggingbroeken bestellen).
Die vrouw weet ook gaan gekkigheid niet wat ze moet doen hè. Hoe haalt ze hier voldoening uit, ze is 30+
Mascha heeft trouwens echt mooie borsten. Of is dat raar om te zeggen?
Vind ik ook! Mooi vol lijken ze. Zelfde leeftijd hier, maar als ik handstand doe, kan ik mijn borsten als oorwarmers gebruiken.
Cynthia vindt vooral zichzelf en haar gevoelens weer eens heel uitzonderlijk en bijzonder.
Ik weet niet of het normaal is om zo ongelooflijk veel van een dier te houden, maar Kees, ik kan niet omschrijven hoeveel ik van je hou.
Net zoals in haar boekenreview vorige week, over een boek over huisdieren:
Wat een herkenning, eindelijk iemand die net zoveel bizarre liefde voor haar hond heeft als ik! En niet alleen de auteur zelf, maar ook alle geïnterviewden.
Het is natuurlijk alleen maar leuk dat ze zo gek is op die hond, maar waarom moet ze nou weer doen alsof zij de enige is met dat soort gevoelens? Niemand voelt zo diep als zij. Als ze het een beetje anders zou beschrijven zou ik het al een stuk sympathieker vinden.
Vind het ook heel lullig voor chubby eigenlijk
Meittie
Love it
Ik zou een kogel vangen voor m’n beesten, beat that Cynth.
Nee ze trekt ze tot in haar taille en dan zitten die zakken bij je heupen en daardoor lijkt ze breder. Niet de meest flatteuze manier om een joggingbroek te dragen.
Ik heb vandaag een joggingsbroek gekocht en ben er blijer mee dan zou moeten. #biecht Als je er geld aan hebt uitgegeven kun je er maar beter blij mee zijn, denk ik dan maar haha
Als ik mijn joggingbroek in mijn taille doe ben ik ook zo breed en ik heb kinderheupjes dus ik vermoed dat het daaraan ligt
Dat is wel een stapje verder ja:sweat_smile: Nu ik erover nadenk begin ik eigenlijk zelden over nieuwe kleding bij vrienden. Als ze iets aan mijn outfit leuk vinden dan hoor ik het vanzelf wel. Scheelt wat ongemakkelijke momenten als ‘wat vind je ervan?’ “Hmm, ja apart”