Jaaa gaat de komende vijf jaar nog niet gebeuren!
Ik vind die kleding echt vreselijk staan en echt een miskoop. Als ik haar was had ik het teruggestuurd… Realiseer me weer dat het toch fijn is om in winkels te passen voor je iets koopt.
En ik zou het zo leuk vinden als ze in haar vlogs net als Enzo laat zien dat ze leuk met fans om kan gaan. Altijd als hij dat doet dan word ik er helemaal blij van omdat het zo lief is.
Ik vind die kleding echt verschrikkelijk. Het doet ook niks voor haar figuur die jogging broeken. Zo zie je juist heel goed dat ze geen ronde billen heeft.
Aldus Mascha
Haha ja maar dat is echt hun eigen domme schuld. Ik heb er dagelijks mee te maken en het is zo’n grote frustratie. (De mensen die er werken zijn wel super aardig, dat wel.)
Ik denk dat ook voor er zoiets gaat gebeuren er een aantal wetswijzigingen moeten plaatsvinden. De wet loopt echt achter op intfluencers op alle gebieden.
@quantum
Ik meld me ook graag aan, haha!
Als in, wacht maar, dan worden ze nog beter? Ongepaste opmerking aangezien ze zo open is over het krijgen van kids en problemen die daarbij komen kijken.
Er is echt een speciale Viva-place in hell voor moeders die constant tegen niet-moeders ‘WACHT MAAR!!! hehehehehehehe’ roepen over alles.
Die comment van R doet me aan iets denken. Iets met een tang en een varken
Precies. Het maakt haar kont lang en plat en haar bovenlichaam heel kort. Niks mis mee natuurlijk maar het doet inderdaad niets voor dr figuur.
Pfff waarom krijgt die nare reactie van die Jessica 34 duimpjes?
Sinds wanneer heeft massa paniekaanvallen voor rode lopers? Is me nooit eerder opgevallen. Is ze nu uiteindelijk overheen gelopen of niet? Dat bleef me beetje onduidelijk
De outfit was weer net niet…
Wat een snob.
Snob.
Ik vind dit echt een heeele rare tweet? Wel echt precies het perfecte voorbeeld waarom ik Cynthia totaal niet graag volg. Ik geloof best dat het een leuk en slim mens is, maar het lijkt echt alsof ze het empathische vermogen van een aardappel heeft, heel onsympathiek.
Ik vind het ook heel raar, zo arrogant. Ook dat ‘‘alsof je zegt dat je in zijn mond wil poepen’’, waarom zo grof? Alsof het algemene kennis is om te weten wat een verdejo is? (ik weet het zelf dus ook niet)
Ik post eigenlijk nooit in dit topic maar kom even binnenvallen Ik vind het ook een stomme tweet, maar ik vind wel dat je van restaurantpersoneel kan verwachten dat ze weten wat er op de kaart staat eigenlijk?
Ja en sowieso, ik snap niet zo goed waar ze aaal die ervaringen met onwetende bedieners heeft opgedaan, want iedere keer dat ik uit eten ben geweest was de bediening juist supergoed op de hoogte van de wijnen op de kaart, of werd er zelfs iemand specifiek daarvoor naar de tafel gestuurd (een bediener met sommelierdiploma ofzo), en ik ga laaang niet zo chic en duur uit eten als Sint. :’)
Ik denk oprecht dat die tweet is geplaatst omdat ze één keer heeft meegemaakt dat iemand haar manier van verdejo niet verstond, of zelfs dat ze gewoon is meegegaan met de tweet van die Marieke om voor de duizendste keer de benadrukken hoe kundig ze is op het gebied van wijn. Bleeeh.