Beutyblogtopic XL #4

Hoe hoog staat haar verwarming wel niet?

1 like

Mas heeft ook dit staan in de omschrijving van haar vlog van vandaag:

Deze video bevat gekregen producten en geen betaalde samenwerkingen (zeker niet mijn Meshki order waar ik zo achterlijk veel invoerrechten bovenop de bestelprijs heb betaald dat ik net zo goed echte Yeezy stuff kon kopen denk ik). Deze vermelding is onderdeel van de ‘Social Code: YouTube’. Voor meer informatie, ga naar http://desocialcode.nl

Mijn medelijden heeft ze hoor

37 likes

“Ueheueh Ik heb verrotte joggingbroeken en ik wil mooie. Daarom koop ik het bij een shoplog a la Zaful etc.” Ga gewoon de stad in en zoek daar joggingbroeken, pas ze en koop dan een broek waar je echt tevreden mee bent. Ik voorspel dat ze deze broeken weer, vanwege het uit elkaar vallen, binnen een jaar weggooit.
Net als met dat Apple ding. Waarom bestel je biet meteen bij Apple zelf als je niet weet wat je nodig hebt? Ga gewoon langs de winkel :rage:

16 likes

Ik begrijp dat ook wel.
Ik kan ook niet normaal de straat op.

37 likes

Bij giften betaal je, onder strenge voorwaarden, geen belasting. Maar zodra je een tegenprestatis doet (een foto, laten zien in je vlog etc) is er gewoon sprake van een deal en moet je het officieel gezien opgeven als inkomen. Het is niet zo zwart wit hoor, maar ik gok dat 99% van de bloggers dit niet doen met hun spondealtjes… De belastingdienst controleert er ook zelden tot nooit op, al denk ik zomaar dat dat wel een keer gaat veranderen komende jaren.

1 like

Ja ik begin dit ook steeds kwalijker te vinden. Maar troep-shoplogs worden blijkbaar goed bekeken dus lekker makkelijk content maken. (En daarna een serie opruimvideos en je kunt weer opnieuw)

2 likes

Had ze jamie li als styliste deze keer?

Sexy, but tired, but sexy

5 likes

Ik benieuwd naar de vlog waarin ze deze outfit uitkoos, maar vooral waarom.

Mas ontbijt met hannie loeps, nu heb ik spontaan mega trek in die dingen.

Trouwens die mega shoplogs, wordt daar niet bijna alles van teruggestuurd? Dan bedoel ik de videos a la ‘ik kocht voor 500€ bij Asos’

4 likes

Ik ben echt een te nuchter persoon voor dat artikel over Cynthia’s hond, man man man.

13 likes

Waarschijnlijk vond foefje het super stylish want het roze van haar broek zal matchen met de zool van haar schoen ofzo en hij is natuurlijk stylist dusja.

4 likes

Ik lees dit hier heel vaak.
Maar dit is meestal helemaal niet het geval?
Alleen als de kleding zo beschadigd/vies isdat het echt niet meer verkocht kan worden

Ja ik denk ook dat dit Greg zijn invloed is, maar we zullen zien!

Ik vind het vooral grappig in de mini shoplog van Masha dat ze voordat ze uitpakt nog even zegt een maatje groter dan haar normale maat besteld te hebben zodat lekker lang zijn. En vervolgens een awkward hoog water heeft.

Edit: Wacht ze wilt dit als normale kleding dragen? ‘Met hakken ofzo’ :face_with_raised_eyebrow:

7 likes

Oh dat geloof ik ook wel, maar ik denk heus wel dat ze op haar gemak ook wel wat buiten de deur kan kopen.

Als onze koningin en kroonprinses rustig door Maastricht kunnen lopen dan kan ons Massa ‘t ook wel.

18 likes

Ik geloof ook wel dat ze herkend wordt en dat haar minions best vervelend kunnen zijn. Aan de andere kant zijn er toch zoveel mensen in Amsterdam die nog bekender zijn dan zij? Die gaan toch ook weleens naar een winkel of met de fiets?

13 likes

Oh, wat chill! Dat had ze ook nog helemaal niet toch?

2 likes

Ja, maar ik denk dat je als youtuber dichter bij je publiek staat en kan me voorstellen mensen je daardoor ook sneller aanschieten dan een acteur of zanger oid

1 like

Het water in de polder staat hoog dear!

1 like