De jaren 90 zijn terug wordt zo wel heel letterlijk opgepikt!
Ik had het veel leuker gevonden als ze bijvoorbeeld iemand hadden gekozen die echt een rockabilly look had en iemand die vaak bloemen in het haar draagt etc, zoān kunstzinnige vrouw . Dan een blogger in gekunstelde stijlen.
Ik dacht oprecht dat die tweede van patty brard was. Een campagne met influencers en bners. Tot ik verder keek en nog twee keer dezelfde zag.
Gematigd schrijver dan maar?
Ik schrok de vorige keer ook in de winkel toen ik haar hoofd overal zag hangen. De looks kloppen gewoon niet zo
Maar dat is toch niet hetzelfde als zoals Mascha alleen maar rond te vliegen om ergens op de foto te gaan voor een merk of een ordinair shop/vreetfestijn. Jij doet blijkbaar wel iets relevants, wetenschapper ofzo of ontwikkelingswerk of heb ik dat verkeerd begrepen?
Wat voor werk doe je als ik vragen mag?
Nou ja die rcc zal ook wel in haar nek hebben zitten hijgen
Beestachtige look.
dan wil ik jou baan. Hahaha
Ik heb een vriendin en die vliegt naar Parijs en Berlijn omdat vliegen een groter vakantiegevoel geeft
Dat riep iedereen 10 jaar geleden ook over roken! En dat is toch wel echt flink veranderd. Onze persoonlijke keuzes worden op allerlei manieren beĆÆnvloed door de overheid, maar we zijn net een stel verwende kleuters die gaan huilen als we iets eens niet of wat minder mogen. We kunnen pas sinds een jaar of 15 zo goedkoop vliegen, wat we hebben aangeleerd kunnen we ook weer afleren. Maar dan moet er wel eens een keer een fatsoenlijk hogesnelheidstreinen-netwerk komen wat te betalen is. Lijkt me zo heerlijk, om met de trein binnen no-time in ItaliĆ« te zijn ofzo!
Ik vind dit wel een goede. Net zoals roken moeten we er gewoon anders naar leren kijken. We zijn gewoon gewent aan de luxe (dit is bij alles, vlees, kleding etc.). Denk dat net als bij alles we zelf een stap moeten zetten en bedrijven onder druk te zetten om iets te veranderren plus de politiek mag ook wel iets beter over dit soort dingen na denken. Je ziet wel dat meer bedrijven veranderren omdat ze merken dat de mensen vernieuwing willen zien en ze daarmee punten kunnen scoren.
Ben ik je vriendin? Niet naar Parijs trouwens, wel paar keer naar Berlijn geweest voor ā¬10 retour.
Haha in haar geval was de trein zelfs goedkoper
Neee dan ging ik met de trein! zo ben ik dan wel weer.
Vind reizen per trein super relaxt.
Ik haat vliegen. De angst dat je te laat komt en je vlucht mist en vooral dat je weinig vloeistoffen in handbagage mag. Nou doe mij maar de trein of met de auto op vakantie.
Ik vind de trein naar Londen echt heerlijk. Lekker veel bagage mee waarvoor je niet extra hoeft te betalen, en je komt midden in Londen aan
Ik was āvroegerā altijd super liberaal en vond dat mensen hun eigen keuzes moesten kunnen maken maar volgens mij kan het grootste deel van de mensen de keuzevrijheid die we hebben helemaal niet aan.
@Sazie
Ik ga binnenkort naar Londen. Heb je tips voor het vinden van goede treintickets?
Zelf ben ik namelijk bepaald niet heilig betreft vliegen dus daar mag echt verandering in komen.
Ik boek altijd gewoon via eurostar.com. Ik weet/geloof niet dat er goedkopere opties zijn? (als dat wel is hoor ik het graag )
Met de trein naar London is echt ideaal vind ik!