Ja! Ik ga vanuit Lille, dus ik sta in 2 uurtjes in het centrum van Londen. Het is ook heerlijk relaxt (door dit bericht heb ik trouwens net gemerkt dat ik m’n treinen voor m’n aankomend tripje verkeerd geboekt heb, vanuit Parijs i.p.v. Lille , geen idee hoe dit gebeurd is).
Ik vind reizen met de bus of trein ook heerlijk, het mag nog best langer duren, ik wil alleen niet al te veel overstappen. Het is alleen zo’n zonde dat het zo duur is en vaak omslachtig. Ik moest anderhalf jaar geleden naar Bordeaux en met de trein ging me dat 3 keer zoveel kosten als met het vliegtuig, mét o.a. enkele overstappen in Parijs, waarbij ik met de metro van treinstation moest veranderen. Dat prijsverschil is toch belachelijk? Ik ben uiteindelijk met het vliegtuig gegaan, ook al was ik vooraf helemaal van plan om met de trein te gaan. Ik reis enorm graag, maar heb nu voor 2019 wel het doel om zoveel mogelijk de bus en trein te nemen en nieuwe mogelijkheden/maatschappijen/ecologischere manieren te ontdekken.