Beutyblogtopic XL #4

Als je heel hard drukt misschien wel. Probeer ik wel altijd.

9 likes

False

Lightning is het oplaadpunt van iphone en ipad (en ipod), usb-c in de macbook.

wat @HvO laat zien dus

1 like

Als iemand die een jaar geleden een nieuwe Macbook met enkel een USB-C ingang kocht: nee, dat is zeer zeker niet hetzelfde en je moet overal adapters en nieuwe kabels voor kopen :sob::sob::sob:

2 likes

Ik snap t allemaal niet meer. Mijn mac heeft gewoon usb c?

Ja? Dat zeg ik ook? Maar je iPad/iPhone zijn lightning, dat is iets anders. Lightning past niet in je macbook (via verloopstukje alleen) en usb-c niet in je ipad/iphone. Is heel slim van apple want nu moet je dus overal koppelstukjes voor.

1 like

Als ik dit lees snap ik nog minder goed waarom mensen kapitalen uitgeven aan Apple producten. Net als dat gebrek aan een audiopoort, wat een ellende waar je bijna duizend euro voor betaalt.

20 likes

als je een iphone 7 of nieuwer koopt krijg je er dus lightning oortjes bij die in je iphone passen, maar die oortjes kan je dus niet gebruiken voor de (nieuwste generatie) macbooks, want daar zit een gewone aux in, dus moet je gewone oortjes hebben voor je macbook en dan lightning oortjes voor je iphone. Of bluetooth oortjes a 150 euro.

Marge marge marge
Apple verdient bijna alle winst op accesoires. Oortjes zijn 35 euro, opladers 25, wil je toch een oude usb in je nieuwe macbook doen? 35 euro, etc etc.

5 likes

Dan klamp ik me nog iets wanhopiger vast aan mijn Samsung. Wat een duistere tijden zijn dit.

4 likes

Ja, een tussenstuk dat ging van USB-C naar USB (voor toetsenbord), nog een keer USB-C (zodat ik tijdens het gebruik ervan ook kan opladen) en een ingang voor mijn monitor :disappointed:. Die andere ingangen zijn namelijk ook weg. Kon er ā‚¬80 voor betalen, huilen.

1 like

Nou Serena was haar bruidsjurken ook wel snel zat. Want ze heeft ze alweer te koop gezet

11 likes

Zulke goedkope prullen nog te koop zettenā€¦ Pff geef dan gewoon weg.

4 likes

Kopen kopen kopen. Krijgen krijgen krijgen. Schooien schooien schooien. Daarmee nog meer kopen krijgen en schooien en die spullen weer verkopen binnen een week. De hebberigheid en inhaligheid straalt ervan af.

17 likes

Sowieso verdienen ze al aan de advertentieopbrengsten van de video, en ze trekken de kosten van die producten af van de belasting.

4 likes

Ah ik weet wel wie ze is, keek verder geen filmpjes van haar of van dat ā€œgroepjeā€ (Joe Sugg et cetera), maar wow wat is zij veranderd zeg.

Ze lijkt inderdaad echt een heel ander mens. Ze is natuurlijk ook ouder geworden maar toch. Haar manier van praten en haar gezicht, heel anders dan vroeger.

mijn man is youtuber
mijn zwager is youtuber
mn schoonzusjes zijn youtubers
mn beste vriendin is een youtuber
ik ben/was zelf youtuber

maar nee dude ik heb werkelijk geen idee wat er gaande is op de interwebs en het net dat youtube heet :smirk:

yeah right

28 likes

Echt zooooo slecht. Ze heeft deze rolletjes gewoon gekregen door haar Yt bekendheid. Dit is snel afgelopen.

Of het sowieso niet kopen en minder troep de wereld in helpen :+1:t4:

Want onder het mom van: influencer die content moet verzinnen, wordt maar lekker zooi aangeschaft die na de video de deur uit mag.

12 likes

Das toch geen chill kleding? :open_mouth:

5 likes

Het is (los van de troep de wereld in helpen) niet echt raar dat ze dit zo doet. Als je iets koopt voor je bedrijf kun je de kosten hiervan meestal aftrekken en het is ook niet raar om het dan weer door te verkopen. Eventuele winst gaat dan wel je bedrijf in. Je kan dat in eerste instantie niet zomaar zelf houden. Dat zou een ontrekking zijn. Over die winst betaal je ook weer belasting.
Weinig mensen zullen hun marktplaatsverkopen echter opgeven bij de belastingdienst.

Ik ben overigens nog steeds benieuwd hoe dat dan zit met #gekregen. Technisch gezien zijn dat toch giften en betaal je daar ook belasting over?