Beutyblogtopic XL #4

Ik snap dus zo totaal niet waarom je dit zou posten. Is dit dan een sneer naar iemand anders en zo ja, hoe oprecht maakt dat haar dan? Ik kan ook nog wel tien eigenschappen aan haar noemen die ik afknappend vind, maar wat zou ik er (als ze me zou volgen) mee bereiken als ze die zou lezen.

7 likes

Wat ben ik blij dat ik geen IG meer heb, scheelt mij zoveel irritatie. ā€¦:grinning:

1 like

The Foefs gaan weer naar MURICAAAAAA.

Vind ik wel leuk, ben benieuwd naar de vlogs!

1 like

Haha ik heb niet snel wat goeds te zeggen over Mas, maar dit vind ik een van de dingen die ik wel leuk vind aan haar. Ik heb oprecht een gruwelijke hekel aan de Amerikaanse sensatie titels.

3 likes

Oei, je zal ook maar eens 6 maanden niet op reis zijn geweest zeg. Wat is dit keer de reden?

2 likes

foefjes in murica

20 likes

Nee volgens mij werd er vaak gevraagd of ze haar recepten wilde delen, maar ze wilde dit niet in aparte videoā€™s doen. Dus nu doet ze het in haar vlogs, maar om dan een beetje te weten in welke video wat voor recept zit heeft ze het in de titels gezet

4 likes

Vandaag vliegen ze! Zien we uiteraard volgende week pas

Oooh gaan ze weer naar las vegas? Dat boeit me dan weer totaal niet

13 likes

Yep, las Vegas it is

1 like

Waarom in godsnaam weer Las Vegas?

2 likes

Denk niet dat er een stad is die het begrip ā€˜massaconsumptieā€™ meer omarmt.

52 likes

Je moet toch wat met je huidige sobere levenā€¦ geen geld voor nieuwe steden, good old vegas it is

1 like
  • Lekker massaconsumeren met de foefjes in Las Vegas
  • Op wijnreis met Cynthia naar Terschelling

0 stemmers

4 likes

Die Mascha toch. Die gaat natuurlijk speciaal voor ons naar Murica.

8 likes

brb even een tikkie naar al mā€™n volgers op instagram sturen om mā€™n vakantie te sponsoren

3 likes

Het leven bestaat uit het maken van keuzes. :wink:

2 likes

Ik zou de foefs nog geen 10 minuten trekken. Met Cynthia Kun je tenminste nog een goed gesprek hebben en anders zeg je ā€œjoh laten we lekker een fles wijn pakken en rustig een boek lezenā€ en dan is t ook goed. Oh ja makkelijke keus dit hoor.

45 likes

Eens! Al vind ik van alles van Cynthia, ik zou het best een week met haar uithouden op Terschelling en ik lust ook wel wijn.

De foefs zou ik in de puber naar Schiphol al niet meer trekken.

Edit: in de UBER dus

16 likes