Ik snap dus zo totaal niet waarom je dit zou posten. Is dit dan een sneer naar iemand anders en zo ja, hoe oprecht maakt dat haar dan? Ik kan ook nog wel tien eigenschappen aan haar noemen die ik afknappend vind, maar wat zou ik er (als ze me zou volgen) mee bereiken als ze die zou lezen.
Wat ben ik blij dat ik geen IG meer heb, scheelt mij zoveel irritatie. ā¦
The Foefs gaan weer naar MURICAAAAAA.
Vind ik wel leuk, ben benieuwd naar de vlogs!
Haha ik heb niet snel wat goeds te zeggen over Mas, maar dit vind ik een van de dingen die ik wel leuk vind aan haar. Ik heb oprecht een gruwelijke hekel aan de Amerikaanse sensatie titels.
Oei, je zal ook maar eens 6 maanden niet op reis zijn geweest zeg. Wat is dit keer de reden?
foefjes in murica
Nee volgens mij werd er vaak gevraagd of ze haar recepten wilde delen, maar ze wilde dit niet in aparte videoās doen. Dus nu doet ze het in haar vlogs, maar om dan een beetje te weten in welke video wat voor recept zit heeft ze het in de titels gezet
Vandaag vliegen ze! Zien we uiteraard volgende week pas
Oooh gaan ze weer naar las vegas? Dat boeit me dan weer totaal niet
Yep, las Vegas it is
Waarom in godsnaam weer Las Vegas?
Denk niet dat er een stad is die het begrip āmassaconsumptieā meer omarmt.
Je moet toch wat met je huidige sobere levenā¦ geen geld voor nieuwe steden, good old vegas it is
- Lekker massaconsumeren met de foefjes in Las Vegas
- Op wijnreis met Cynthia naar Terschelling
0 stemmers
Die Mascha toch. Die gaat natuurlijk speciaal voor ons naar Murica.
brb even een tikkie naar al mān volgers op instagram sturen om mān vakantie te sponsoren
Het leven bestaat uit het maken van keuzes.
Ik zou de foefs nog geen 10 minuten trekken. Met Cynthia Kun je tenminste nog een goed gesprek hebben en anders zeg je ājoh laten we lekker een fles wijn pakken en rustig een boek lezenā en dan is t ook goed. Oh ja makkelijke keus dit hoor.
Eens! Al vind ik van alles van Cynthia, ik zou het best een week met haar uithouden op Terschelling en ik lust ook wel wijn.
De foefs zou ik in de puber naar Schiphol al niet meer trekken.
Edit: in de UBER dus