Beutyblogtopic XL #4

Oh ik heb het juist andersom. Begrijp me niet verkeerd, ik zou in geen honderd jaar met hen op vakantie willen, maar als ik moest kiezen zou ik liever met mas en krek pancakes gaan vreten en het leven niet té serieus nemen dan moeilijk naar een glas wijn gaan staren en gepikeerde instastories schrijven.

48 likes

Dit! Beetje shoppen, beetje pancakes eten, beetje wandelen. Met cynthia moet ik non stop in die kutkou op het strand wandelen. Met die hond. Geen enkele fles wijn maakt dat goed voor me

26 likes

Ik moet harder lachen dan ik wil om deze woordspeling

2 likes

De foefjes kan je nog achterlaten in de ballenbak, Walmart of in de orgiedome, en ze aan het einde van de vakantie ophalen. Ondertussen kan je dan zelf leuke dingen doen.

56 likes

Ik had al bedacht dat ik squishy toys en slimey thingssss voor ze mee ging nemen als zoethoudertjes

7 likes

Geef mij Cynthia op terschelling maar. Ik zou het ten eerste al zonde vinden enkel voor Las Vegas naar Amerika te vliegen. Plus, wijn.

7 likes

Bij de onderste foto valt me vooral haar verwijtende blik op. Alsof je eerst naar haar borsten keek, dan naar haar gezicht, en dan die blik krijgt.

5 likes

En als je geluk hebt, al zal Cynthia het pech noemen, krijg je ook nog tiramisu als lunch!

2 likes

Krekkie zei in de vlog van erwtensoep: hallo kijkers thuis en toen nog een keer in een soort asmr stem, maar ik vond het op de 1 of andere manier zo relaxed en gezellig overkomen?

Massa zegt in vlog: ‘Hoe lekker ziet dit eruit?’

afbeelding

70 likes

Op Terschelling hoef je niet bang te zijn voor nep-Elvissen. In Vegas wel.
Op Terschelling heb je El Fish die zeer smakelijk is met wat ravigottesaus en een frisse witte wijn.

5 likes

Lijkt wel iets waarmee je metselt met zo’n kleur. :joy:

8 likes

Cement

7 likes

Vorige week nog specie gedraaid op de bouw, dit zou ‘goeie productie’ zijn zoals ze dat noemen haha goeie consistentie water, cement en metselzand :ok_hand: (en blauwe bessen)

9 likes

Misschien zat er ergens een gaatje / gat in de gietvloer en moesten ze het opvullen.

Denk toch eens na mensennnnnn

3 likes

Ik moest gelijk hieraan denken hahaha

16 likes

Trouwens nog mooi hoogtepunten uit de vlog;
Massa heeft hoofdpijn en volgens gregor omdat ze binnenkort: ‘… moet bevallen van een rode zee’
En je bent een echte piraat als je ook over de rode zee vaart.

GAD VER DAMME :nauseated_face::face_vomiting:

Massa legt ondertussen nog graag even uit wat dit betekend. Seks hebben als je ongesteld bent.

Zo beste minions, weer wat geleerd

51 likes

Toen ik dit vanochtend zag, wist ik 100% zeker dat ik het hier terug zou vinden op dit forum :joy:

4 likes

Kan ik dit ergens terug lezen/kijken? Ik hoor dit zo vaak voorbij komen maar heb het helemaal gemist waar dit van is.

Oooh mygod il kreeg echt kippenvel (op de nare manier) na die opmerking, dat is iets van 14-jarige puberjochies tegen elkaar zeggen. En dan nog is het niet okee.

2 likes