Beutyblogtopic XL #4

Ik vond de podcasts van Monica tot nu toe leuk, maar vond deze idd minder. Onnatuurlijk doordat het meer leek op een Q&A tussen Monica en Mascha, met af en toe wat input van Jessie. Het was ook minder een gesprek doordat er niks aan Monica gevraagd werd. Toen het over relaties ging had je bijv ook nog dat terug kunnen koppelen aan Monica en Lars bijv.

1 like

Eens! Andere podcasts zijn meer een gesprek, dit was een groot interview waarbij Monica druk vragen/onderwerpen aan het bedenken was. Mascha valt me normaal gesproken positief op in interviews, maar in deze podcast laat ze haar zakelijke kant zo hard naar voren komen, ligt er te dik bovenop? Dat spontane/enthousiaste wat ze normaal wel heeft zag ik nu niet… met haar ‘ik heb de code gecrackt waarom mensen op tv blablabla…’

5 likes

Ik vond het alleen wel vreemd dat Foefje-Mascha haar feliciteert met haar foef… :sweat_smile:

1 like

Fucking elke keer weer dat ik dit ergens lees moet ik opzoeken wat beide uitdrukkingen ook alweer betekenen. OOIT blijft het hangen :sob:

7 likes

En een tweet over mensen die alleen maar naar haar borsten kijken in 3, 2, 1…

6 likes

Dit is toch gewoon de vervaagde/uitgewassen versie van dat fel roze?

1 like

6 likes

Staat haar mooi.

4 likes

Staat haar goed ja! Leuk om eens een keer iemand te zien die naar mijn idee (let op, hier volgt een mening en dus geen feit) wel op een leuke manier haar boezem kan showen ipv in een gabyblazer/annanooshin-outfit

8 likes

Die van mij zakken naar het zuiden…

Ik vond deze ook minder leuk! Die andere waren leuker omdat er twee heel verschillende mensen zaten dus dan heb je ook meer afwisselende onderwerpen. En nu ging het de hele tijd over youtube en beauty, beetje saai.

Huh Sanne heeft echt jaaaaaaaaaaaren donker rood gehad

2 likes

Kun je nagaan :scream:

1 like

Pohhhhhh ze heeft wel goeie kwarktassen :heart_eyes:

3 likes

Hahahaha

Ik heb dit woord vorige week voor het eerst gehoord en heb echt een half uur zo gezeten :exploding_head::exploding_head::exploding_head::exploding_head: kon niet wachten om ‘m zelf eens te gebruiken

8 likes

“Vroeger was ik een narcist, maar nu ben ik perfect”

(slaat niet persé op Cynthia maar ik las deze quote laatst en vond hem toepasselijk :sweat_smile:)

84 likes

Die smiley er ook bij. Ik kreeg echt jeuk gewoon toen ik deze post zag meine gute

4 likes

Ik denk dat niemand dat een afknapper vindt, alleen jij Cynthia. Zo bijzonder, ik heb er helemaal knuistjes van gekregen!

53 likes

Mooi dat je hier refereert naar Daniël Arends :joy:

1 like

Ik was vrijdag nog bij Daniël haha geweldig

5 likes