Hoe je je alles heel persoonlijk aantrekt en dit het beste kunt delen op social media.
Ik vind het meestal leuk om me lekker effe te ergeren aan b/vloggers en alles, maar ik zou liefst een Cynthiatopic openen en die op negeer zetten zodat ik niet meer met dr navelstaarderij hoef geconfronteerd te worden. Hoe je jezelf ZO belangrijk kan vinden, ik begrijp het gewoon echt niet.
Van Cynthia leer ik vooral hoe ik NIET wil zijn.
Lieve Cynth,
Leer me de zon op mijn gezicht te voelen
300x per jaar naar Terschelling te gaan
10.000 stappen te halen op Stan Smiths met klittenband en een sjaal om mijn nek
En hoe je dan met droge ogen durft te typen: “maar het doet me echt helemaal niks hoor hahaha ik trek me hier echt niets van aan hoor hahaha”
En er een hele blog omheen bouwen die je van je levensonderhoud voorziet zodat je nog meer kunt navelstaren en nog meer geld kunt verdienen dat je gebruikt voor activiteiten waarover je kunt navelstaren.
Ik erger me ook echt weer aan dat half Engels half Nederlands van Mascha. En dan dat geschreeuw erdoor… ‘BUT WHYYYYY?’ Mens praat gewoon normaal. Monica en Jessie praten steeds heel normaal en rustig en Mas zo druk en schreeuwerig.
Hahahaha, vaker gehoord dan de geboorte van Jezus.
Ik vind Jessie dus steeds leuker worden. Jammer dat ze niet meer vlogt. Ben fan van de idgaf houding.
Hahahahaha
Wat doet Gregor voor bijzonders op 05:25?
Gangsterboy Gre
Podcasts waar je iets van leert :)
Ik weet alles al.
alleen niet hoe je het Vlogglossgat kunt opvullen
Iehl
Haar laatste video is ook leuk, één jaar na haar geslachtsoperatie. Met al die mensen die haar feliciteren met 1 jaar een poes. Zo leuk en positief, ook voor jonge kijkers.
Ik moet echt weer huiiiilen van massa’s houding bij die jump squats waarom zegt die PT daar niks van???
Ook echt met die weerstandband? Why? Leer eerst eens goed hoe je jump squats doet en dan merk je snel genoeg dat je er lekker van verzuurd. Daarna kun je wel een keer gaan nadenken over extra weerstand.
Eeuwig verhaal dit. Ik denk dat de enige oplossing een serieuze PT in een goede sportschool is voor haar.
Ik vind het echt onvoorstelbaar! Ik zie nog veel liever een PT die met misschien saaie en altijd dezelfde maar goeie oefeningen komt, dan een PT die gewoon 0 aandacht besteedt aan houding. Zooo belangrijk en ook echt wel begrijpelijk dat als je jezelf niet kan zien in een spiegel en je niet weet hoe iets moet (aangezien je er misschien vanuit gaat dat je trainer dat wel ziet en weet) dat je houding dan niet perfects is.