Beutyblogtopic XL #4

Wij hebben alles gezamelijk, als er ooit iets mis gaat, wat ik niet verwacht, dan is het elk 50-50. Toen hij meer verdiende dan ik, en ook toen ik nog studeerde, was het van zijn kant ook nooot een issue, dus waarom zou ik er nu moeilijk over doen. Mijn mening is dat je in een relatie samen bent, en ook dat soort dingen samen doen. Maar goed, wij zijn al triljoen jaar bij elkaar, dat scheelt ook.

20 likes

Ik kijk mas nog amper. Nu ben ik haar nieuwe opruimvideo aan het bekijken en ik erger me nu al. Allemaal framboostinten rood noemen, lipstick op haar hand swatchen en dan ronddraaiend met haar vinger eroverheen (!?), kleuren ieuw nee noemen
 Waarom kijk ik

• zoveel kleuren vindt ze niet mooi maar zitten wel in haar stash?
1 like

Inderdaad niet scherp! Die camera lijkt elke keer verkeerd te focussen.

Gelukkig zegt ze zelf ook dat ze heel veel lipsticks heeft. Pff niet normaal die hoeveelheid.

1 like

Nee ligt niet aan jouw scherm

dit ziet er echt uit als mijn nachtmerrie, ik kan me nooit voorstellen dat er mensen zijn die daar naar willen kijken maar die zullen er vast zijn

3 likes

Nou, inderdaad. Ik heb een paar minuten gekeken en doorgespoeld omdat ik benieuwd was naar het eindresultaat, maar ik vond het ook heel saai. “Hou ik. Hou ik niet.” :sleeping:

2 likes

Gelukkig, de vlogs van Mas zijn weer wat interessanter. Vandaag kun je een minuut (!!!) lang kijken hoe ze crackers smeert. Wat een opluchting, eindelijk weer kwaliteit.

21 likes

Dat is ASMRRRRRRRR.

1 like

Sowieso heeft ze de laatste tijd heel veel van dat soort shots met interessante geluiden lopen maken met een mes, of make up kwastjes of een dopje dichtdraaien. Wel grappig hoor voor een vlogje hier en daar, maar dan is t ook meteen in elke vlog :smirk:

Net als dat ze laatst zei, jaaa ik verzin altijd hele droge titels voor mn vlogs. DROOG?? Ik vind het gewoon lui en saai.

Of toen iemand vroeg of ze wat vaker recepten wilde delen en opeens allll dr vlogs recepten titels hadden :expressionless:

2 likes

Dat geknipt met een geluidje klopt bij Mascha vaak niet. Qua timing, maar ook wat ze laat zien. Het is niet sneller o.i.d.

Ik vind haar nu zo weinig uitvoeren, steeds weer dingen kopen om het huis eigen te maken. Met dat raamfolie dat dan verkeerd is gekocht en een gouden bakje hier of daar. Alsof ze gevoel heeft voor interieur (NOT).

Ik snap nooit hoe mas aan zulke hoeveelheden make-up komt in haar ‘everyday’ la bijvoorbeeld. En dan van alles weggooien omdat ze het niet mooi vindt, hoe is het daar dan ooit terecht gekomen? En waarom heeft ze 20 lipsticks in de zelfde kleur die ze naar eige zegge ‘nooit zou dragen’??
Ik snap dat ze veel troep binnen krijgt (dat snap ik eigelijk niet want ze is helemaal geen bjiewtie vlogger meer) maar waarom komt alles in haar eigen stash terecht? Doe kleuren die je niet wil direct weg?:woman_shrugging:
Sorry dat moest ik even kwijt ^^

9 likes

Snap ik ook niet. Ik kijk soms een vlog maar je ziet haar zelden perspaketten uitpakken. Dus dat zal ze wel buiten beeld doen. Denk dat de hoarder in haar zorgt dat ze alles wil houden en de Marie Kondo dan na een tijd zegt je moet een opruim video maken.

3 likes

Die nieuwe blog van cynthia slaat de plank een beetje mis wat mij betreft. Even opnoemen hoeveel alles kost wat je koopt en hoe je het zo even uitgeeft. Waarom nou weer?

Ik vind dit financiele rubrieken altijd wel interessant om te lezen. Waar mensen dingen aan uitgeven en waarom. Hoeveel ze sparen. Alleen had ik bij Cynthia al zonder de blog te lezen geweten waar haar geld heen ging.

3 likes

Ik wil echt stoppen met vlogs van Mas kijken maar wat moet ik dan in de ochtend tijdens ontbijt :thinking:

8 likes

Ik ben er vorige maand ook mee gestopt, had het meer op de achtergrond aan staan. Nu zet ik spotify aan en heb ik niet het idee dat ik iets mis

4 likes

Geen inspiratie voor een echt artikel, dan vervalt ze altijd in talloze navelstaarderige lijstjes over zichzelf. Het valt de laatste tijd echt weer op.
Er staat ook vrijwel nooit nieuwe informatie in, alleen maar dingen die ze herhaalt

3 likes

Mascha gaat ineens met zoveel influencers om sinds ze in Amsterdam woont. Noor is bij haar en ze was ook bij de Huismuts een keer. In Den Haag kwam zelden een influencer op bezoek, is Anna weleens bij haar geweest?

Dit wordt ook weer een blogpost met een staaltje zelfverheerlijking: 15x dit vinden jullie van mij (en deze dingen willen jullie van mij leren)

14 likes

:face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting:

11 likes