Beutyblogtopic XL #4

7 likes

Noooo ik heb geen dialect :sob::joy:
Mijn hond weet ons misschien te manipuleren, maar hij reageert echt als je dat soort verwante woorden zegt

Volgens mij de manier waarop want als ik op mijn manier ā€œpootjeā€ zeg, komen ze er aan gelopen. Als ik het anders zeg, komen ze niet af.
(mijn katten geven een pootje voor ze een snoepje krijgen)

2 likes

hahahah ja, ik typte het al en dacht al van ā€˜wtf is dat voor smerig woordā€™

1 like

Ja wat had je gedacht! Die kat heeft geneeskunde gestudeerd

26 likes

Onze kat reageerde niet op worden, wel op de schaar. Vleessie!!!
Klanken/geluiden dat is toch wat een kat zich inprent?

1 like

Haha kan best dat hij ā€˜ouā€™ en ā€˜uiā€™ niet uit elkaar kan houden, dat dat voor hem hetzelfde klinkt.

1 like

Onze caviaā€™s gingen vroeger ook piepen als de koelkastdeur open ging. En als je dan ook nog knisperde met een zak sla ofzo werden ze helemaal gek. Zo grappig. Tot zover het verhaal over mijn dode cavia.

65 likes

Die van mij is doder.

10 likes

Oh ja dit deden mijn caviaā€™s ook! :heart:

1 like

Prachtige thumbnailā€¦ en sorry maar ergste kater ooit?! Je kunt nog praten en rechtop zitten en dingen doen. Ik kan dan niks, alleen maar als een plank op bed liggen en kotsen.

49 likes

Ze heeft ook zelf toegegeven dat ze goed kan overdrijven. :stuck_out_tongue:

1 like

Voor zover ik weet drinkt Mascha pas sinds een paar jaar alcohol en heel gematigd. Ik kan me voorstellen dat Ć¼berhaupt een kater hebben al voor de ergste kater ooit kan zorgen! (En sowieso, zeurt niet iedereen met een kater altijd dat het de ergste kater ooit is???)

Lol @ de thumbnail

3 likes

Dan denken mensen nog dat het de zeep is :rofl:

1 like

Ik stel me nu voor dat je dan met een hele zware stem pootje gaat zeggen, terwijl ik je stem niet eens ken, maar het idee was geestigšŸ¤£

Ga ik ook even testen als die luie henk van mij wakker wordt en dan zeg ik ā€˜etenā€™ met een heel andere stem. Weet ook bijna zeker dat ie me dan niet eens aankijkt

Het viel me trouwens ook op dat Mascha vandaag in haar vlog ā€œmijn vriendā€ ipv ā€œmijn manā€ zei, ook al in geen tijden gehoord zeg!:hushed: ze zei dat sinds ze getrouwd zijn naar mijn idee altijd zo nadrukkelijk waardoor dit me ineens opviel

Woooow ik dacht dat ze Ć¼berhaupt nooit dronk en anti drugs is, what happened :open_mouth:

Ik krijg het gevoel dat ze wilt laten zien hoe fantastisch ze is.

1 like

Dat je een hoodie aan kan doen naar een meeting is inderdaad volledig waar we naar streven als het gaat om gelijke rechten. yOu Go GiRL

65 likes

Die hoodie snap ik ook niet helemaal want niet echt professioneel en heeft in mijn ogen niets met vrouw/man te maken. Als man ga je ook niet in een hoodie naar een zakelijke bespreking. Maar het feit dat ze wordt gevraagd hoe het is om meer te verdienen dan Gregor is toch achterlijk? Hoezo is het raar om als vrouw meer te verdienen dan je vriend/man? Snap dat ze daar geen antwoord op geeft.

22 likes