Beutyblogtopic XL #4

Ik heb geen flauw idee wat de tandarts tegen haar heeft gezegd en of ze gevraagd heeft welke pijnstillers ze moet hebben. Het was alleen bedoeld als een antwoord op wat je zei over de ontstekkingsremmende werking van pijnstillers. Ik weet alleen toevallig een beetje welke wel werken en welke niet

mevrouw die ik niet herken (Debbie??)

Ik heb je even gecorrigeerd! :sweat_smile:

2 likes

Oke ik snap best dat Cynthia ervan baalt maar ze gaat maar door en gaat maar door op instagram over wat ze allemaal af moet zeggen en blabala OMG

2 likes

Oooh jaaaa die zijn zo lekker :joy:

1 like

Totdat je er maagpijn van krijgt. :sweat:

1 like

Ze moest er zelfs een diner voor afzeggen

1 like

Ik mag tijdelijk geen NSAID’s en eigenlijk zijn de gangbare pijnstillers allemaal NSAID (ibuprofen, aspirine, naproxen en hun huismerken natuurlijk) behalve paracetamol inderdaad. Dus zo moeilijk is het niet haha.

3 likes

De kat van Mascha herkent het woord “balletje”, dan weet Siem dat er een balletje aankomt.

:question::question::question:

10 likes

Dit keek ik net ook vol verbazing. Vraag me ook af wat het nut is van borstelen om haarballen tegen te gaan als je je kat vervolgens laat spelen met een bal van haar?

Ben ook maar meteen de vlog van twee dagen geleden aan het kijken, wanneer ze de vriescel in gaat. Ze ontbijten met wafels, die aan de oergeluiden te horen lekker zijn. Maar Jezus die geluiden zijn echt niet te doen “oeee” “aaa” “mmmmm”.

7 likes

Nja is toch niet heel vreemd? Mijn kat kent ook bepaalde woorden zoals ‘boven’ en ‘vleessie’

3 likes

Haha, wat een heerlijk smerig woord. Maar het lijkt me ook niet zo gek dat dieren bepaalde woorden herkennen die je heel vaak zegt. Vooral niet als ze het met eten associeren :stuck_out_tongue:

5 likes

Mijn katten kennen het woord brokjes. Da. Weten ze dondersgoed wat er gaat gebeuren

2 likes

Ik vraag me ook af of die van mij het woord ‘eten’ herkent, maar dan vraag ik me tegelijkertijd af of het niet gewoon het achterlijke kinderlijke toontje is waarmee ik dat zeg waardoor hij denkt :scream: VRETEEEEEEEEEEN

8 likes

De leermomenten in massa’s vlogs zijn ook altijd weer van het hoogste niveau.

Zo heb ik vandaag geleerd: hoe meer je een balletje draait, hoe ronder die wordt.

:scream_cat: i mean, LIFE HACK

23 likes

Ben maar blij dat ze er geen zaterdag turtullio van heeft gemaakt!

9 likes

Mijn kat weet ook wat ik bedoel als ik zeg “snoepje?!” Maar dat is niet omdat zij weet wat het woord snoepje betekent. Het gaat om de manier waarop je het zegt denk ik, en als je ‘s ochtends zegt “brokjes?” Weet je kat ook wel dat ie eten krijgt; want dat is als het goed is wie ochtend zo.

Maar komop, balletje?? “Oh mijn baasje zegt balletje, ze gaat van mijn haar een balletje draaien en er mee gooien!”

Ik vond het gewoon een heel raar stukje haha.

Ik heb nog hoop, het is nog geen zaterdag geweest.

Doet ze overigens nog 1 april video’s? Ik ben ongeveer afgehaakt ten tijde van het kaasmasker dus ben niet helemaal op de hoogte of dit nog in haar repertoire past.

1 like

Die mondspray vond ik ook maar vies in de wc. Mensen die met hun poephanden eraan zitten. Ligt waarschijnlijk meer aan mij dat ik dat smerig vind. Zet het dan bij de wasbak ofzo (zit die eigenlijk in het wc-hokje?)

9 likes

Maar is het niet zo dat je huisdieren de klanken herkennen? Voor mijn hond betekenen oud, hout, stout, havermout en uit allemaal dat hij naar buiten mag. Net als koek, cookie, boek betekenen dat hij koekjes krijgt. Is er een dierenfluisteraar op het forum?

2 likes

Huh maar ‘uit’ klinkt toch niet hetzelfde als ‘out’/‘oud’? Of is dit een bepaald dialect dat ik niet ken?

Denk trouwens wel dat je gelijk hebt.

1 like