Beutyblogtopic XL #4

Vorige maand kocht Yvonne al een berg dure sneakers (Yeezy en Balenciaga) en dan weer een heel orderdrama erom heen. Goed voor het milieu ook tig paren bestellen en dan niet houden en nu weer 400 euro over de balk smijten voor een paar Stan Smith bold lookalike van Alexander MCQueen.

Samenvatting

De real deal: De adidas Stan Smith Bold:

De 400 ballen Alexander MCQueentjes

Waarom het viervoudige betalen voor een paar patta’s die je weer gauw zat bent omdat ze niet meer ‘in’ zijn als trendgevoelige blogger bij uitstek.

Oh zo! Haha ja dat kan natuurlijk. Ik vind die van Serena’s foto denk ik ook mooier. Een stuk uitbundiger dan wat ik ‘gewend’ ben. (Ik heb nooit carnaval gevierd, alleen foto’s gezien van vrienden die dat wel deden en van praalwagenbouwers.) Maar dat betekent niet dat ik neerkijk op de Nederlandse. Het is anders, maar beide vind ik ontzettend knap gemaakt.

1 like

Dat zijn ze toch ook? Of nou… Laten we het wat netter verwoorden: Ze zijn van een ander niveau.

Carnaval in NL is toch ook een beetje kansloos in vergelijking tot het Carnaval in Rio?

10 likes

Ik vind die van Alexander McQueen veel mooier en echt anders dan die van Adidas :see_no_evil:

5 likes

Ja eigenlijk kun je als influencer nooit iets openbaar afkraken omdat je zoveel volgers kunt beledigen.

1 like

Ja want dat word je verdacht van spon! :sweat_smile:

Ik vind dat ook hoor; een van de ergste pijnen die ik ken (en volgens mij idd velen met ons) :confounded:

2 likes

gebruikt iemand hier nog Bloglovin? want hij doet t al een week niet meer bij mij… heeft iemand misschien een alternatief?

Wil ik ook graag weten! Artikelen openen niet meer als je erop klikt, heel gek. Overigens wel een trip down memory lane als ik door mijn bloglijst ga en zie hoeveel bloggers inmiddels gestopt zijn.

hm gek, bij mij doet bloglovin het wel nog gewoon! Maar eigenlijk zijn er veel fijnere rss feeds beschikbaar. Ik geloof dat Feedly.com veel wordt gebruikt.

2 likes

96 likes

Nou nee het is gewoon een heel ander soort traditie.

Ik snap overigens niet waarom Cynthia per se geen pijnstillers wil nemen. Ik vind dat juist altijd een beetje stom overkomen. Alsof je niet in wetenschap gelooft.
(Ik snap dat je het niet voor ieder pijntje wilt nemen maar als je echt pijn hebt denk ik: daar is het toch voor.)

16 likes

Hier ook geen problemen met Bloglovin’.

Ik neem ook bijna nooit pijnstillers heb liever de pijn dan dat ik de hele dag het idee heb dat ik moet overgeven of erger. Je weet natuurlijk ook niet wat er bij Cynthia achter zit.

Huh ik snap die meme niet haha :see_no_evil:

Klopt.

Je vroegere vrienden waren allemaal slangen! Gaat wel op voor de foto van die vier

Ja sorry ik vind dus eigenlijk dat je niet moet zeiken als je niet de gangbare middelen aangrijpt om beter te worden/van de pijn af te komen. In ieder geval wel als het om zulke ‘kwaaltjes’ gaat. (Sorry ik zeg het even oneerbiedig want je kunt daar super erg last van hebben maar dan is het maar duidelijk dat ik het niet over terminale ziektes heb.)

*vind ik he. Misschien heeft Big Farma me wel gewoon te pakken met paracetamol en sneusspray.

21 likes

Niet alle pijnstillers werken ontstekingsremmend. Alleen NSAID’s hebben een ontstekingsremmende werking, geloof ik. Ibuprofen bijvoorbeeld wel. Maar paracetamol niet. Dan moet je ook maar net weten welke je moet hebben.

Ze heeft nu een antibioticakuur en extra pijnstillers.

1 like