Gaat toch nog btw vanaf? En ik denk dat er heel wat uurtjes zijn gaan zitten in het maken van die stories.
Zouden er echt 130 mensen betalen voor zo’n Instagram cursus?
Kan ook zijn dat ze bekenden zich laat volgen om meer mensen te trekken
Volgens mij zijn instagram cursussen best een ding tegenwoordig.
Weet alleen niet zo goed wat ik ervan vind, want het is duur, maar aan dr andere kant is lip wel van veel werken naar hele dagen chillen gegaan en alsnog prima verdienen dus ze zal best wel productief werken.
Cynthia heeft wel een leuke nieuwe (?) profielfoto, vind ik!
Ja deze foto van haar vind ik ook echt super leuk!
Wat eerlijk en mooi verwoord. Ik schrik er wel van dat het zo heftig blijkt te zijn. Veel respect voor haar!
Arme Veer! Ze is de enige YouTuber die ik echt leuk vind.
Hopelijk komt ze er snel uit
Vind het echt zo rot voor haar.
Shit ik heb de Foefjes vorige week net gemist in de spa. Waarschijnlijk te vroeg weg. Is het dom dat ik hier van baal? Had ze graag na al die jaren eens in het wild willen spotten. (Dinsdag is bikinidag. Voordat jullie denken dat ik uit ben op naakte Foefjes.)
Arme Vera. Het klinkt toch best wel heftig. Hopelijk krijgt ze nu de hulp die zij nodig heeft.
Heb zo met haar te doen! Ik hoop echt dat ze er snel boven op komt… Mis echt haar vrolijke video’s!
Mindsettip voor lip: niet zo zwelgen in zelfmedelijden.
Giet er een fles wijn in. Voel je de pijn vast ook minder
Niet op je kop op de bank zitten is een begin…
Veel pijnervaring door pijn die verdwijnt als je gaat liggen… Dat niet-van-Ikea bed van dr moet magisch zijn dan.
Wat mij opviel was dat Cynthia een story deelde van een deelnemer van haar cursus en er waren maar 33 mensen aan het kijken naar de live q&a. Vind ik wel weinig als er meer dan 100 mensen €60 hebben betaald voor zoiets
Kiespijn
Pff Lip heeft eens een dagje pijn, poe poe.