Beutyblogtopic XL #4

Deze video staat al een paar dagen online, maar is volgens mij nog niet hier gedeeld:

Ik vond dit echte en hele leuke en interessante video! Jessie stelt echt leuke vragen.

11 likes

En dan roepen om foefje alsof het haar vader is terwijl ze weet dat ie bezig is. Man man man.

2 likes

OMG!! Ik ook! Iedereen lacht me uit en ik weet zelf ook hoe belachelijk het is maar toch raak ik elke keer weer helemaal in paniek! :see_no_evil:

1 like

Wil ik het weten? Ben nogal een angsthaas wat betreft vliegen…

Ja hoor, helemaal geen horrorverhalen! Meer praktische dingen over het beroep (wat wel en niet mag qua makeup, hoe ze aan boord eten en slapen, etc.)

1 like

Wacht, zijn shinepakkers misgunners? Ik dacht als ik het las altijd dat het juist de mensen die in de belangstelling staan waren (die “pakken shine”) :sweat_smile:

Niet dat ik deze woorden zelf gebruik of zo haha #deepdowni’mutterlyoma

Oh shit, ik dacht dat het mensen waren die de shine van mensen wilden afpakken :cry: wil het woord gewoon zo graag gebruiken hahaha

1 like

Ik denk dat misgunners vooral mensen zijn die vinden dat je gewoon normaal moet doen en vooral niet je kop boven het maaiveld moet uitsteken. Mensen die zichzelf ook snel tekortgedaan voelen.
Shinestealers gaan bijvoorbeeld snel op facebook zetten dat iemand anders bevallen is met de naam enzo erbij, zodat zij de big reveal kunnen doen en alle felicitaties in ontvangst kunnen nemen ipv de ouders. Ik weet niet of shinepakkers dan hetzelfde zijn. :thinking:

1 like

Precies, het is altijd ten koste van iemand anders, imo.

Volgens mij komt shine pakkers van dj wef toen ze zwanger was van ronnie flex. En betekent dat hetzelfde al jouw omschrijving

Dat woord bestaat toch al superlang? Of snap ik je verkeerd.

Een shinepakker is in mijn ogen iemand die op jouw huwelijk verkondigt zwanger te zijn

41 likes

oh grapje dan! ik weet dat het woord shinepakker hier n.a.v. zo’n whatsappbericht van DJ Wef over die zwangerschap werd besproken. Toen werd gereageerd van “haha shinepakker leuk woord, die gebruik ik vanaf nu ook” enzo, dus ik ging er van uit dat dat een nieuw/verzonnen woord was

Maar anders kruipt oma hier wel weer achter de geraniums :’)

1 like

Meghan Markle deed dit afgelopen oktober op de bruiloft van Eugenie.

2 likes

Zij had het over chi meiden toch

Een shinepakker is hetzelfde als stealing (someone’s) thunder.

Ohja dat is waar ook! Moeder van de bruid was not amused, die knalde vervolgens direct na de zwangerschapsaankondiging op instagram trouwfoto’s online. Niet dat die “pay back” veel zin had.

Ik moest even lachen om deze verkeerde vertaling die youtube gaf

37 likes

Heb de video niet gekeken, maar afgaand op deze samenvattingen (dankjulliewel!): ik vind de meeste vooroordelen kunnen, maar vind het wel echt not done om als vooroordeel te vragen of ze autistisch is? Ga tijdens mijn middagpauze de video kijken om te zien hoe ze er zelf op reageerde, maar ik zou in ieder geval niet blij zijn. Snap ook niet waar het vandaan komt tbh, maar dat is nog een ander verhaal.

1 like

Huh ik heb onder een steen gelegen denk ik. Zij waren toch vriendinnen!?