Ja jezus daar zou ik ook echt knettergek van worden als ik haar zou zijn
mascha “ theorie” feoktistova
Vond Mas erg chill in de vooroordelen video; weet nu waarom ik haar 10 jaar geleden erg leuk vond!
Mascha’s video:
- of ze arrogant is: haar theorie is dat ze vindt dat je best mag zeggen als je iets goed kan en je hebt een beetje arrogantie nodig om verder te komen. Ze vindt dat vrouwen zichzelf neerhalen en dat vindt ze jammer.
- ze voelt zich te goed voor kleinere youtubers: hier is ze het niet mee eens, ze zegt dat ze iedereen gelijk behandeld. Ze kijkt er dwars doorheen als iemand een praatje met haar maakt voor haar views ipv voor haar. Ze zegt dat ze zoveel is gebruikt in het verleden. Ze zegt ook dat iedereen gewoon nee kan zeggen als je iets niet wil.
- ze voelt zich te goed om met kijkers te praten: dit is absoluut niet waar, ze ziet de kijkers als vriendinnen.
- je bent rijk en hebt veel geld: dat is niet waar. Ze zegt dat ze het absoluut goed doet maar niet dat ze niet meer hoeft te werken. Ze doet veel verschillende dingen (ze doet youtube, geeft les, lezingen, boeken planner).
- je doet het alleen nog maar voor het geld: dat is zeer zeker niet. Ze gaat het niet puur voor het geld doen zegt ze. Het is best wel een risicovol bestaan.
- dat ze heel lief is: ze zegt dat ze twee kanten heeft. Zachte nerdy kant maar ook bazig en hard. Ze is best wel lui (zegt ze zelf ook en is ze helemaal mee eens) en niet perfectionistisch. Ze zegt ook dat ze niet nonstop bezig is met werken omdat ze dat niet leuk vind.
- ze doet de hele dag niks: ze denkt dat dat door de vlogs komt want de laatste tijd is ze veel thuis. Dat is heel bewust zegt ze! Ze zegt ook dat ze bepaalde dingen niet kan laten zien. Ze filmt dus alleen de stukken dat ze niet aan het werk is dus het geeft een vertekend beeld. Ze zegt ook dat ze veel minder werkt. Ze heeft zoveel gedaan om haar merk en bedrijf op te bouwen dat ze zelf vond dat ze het nu rustiger aan mag gaan doen. Voor haar eigen mentale gesteldheid gaat ze minder reizen (ook stukje milieu, dat soort dingen, zegt ze) Ze heeft ook net ontdekt dat ze 6 maanden geleden voor het laatst op vakantie is geweest (burning man). Eerst ging ze iedere maand wel meerdere keren per maand weg. Ze wil de aarde niet meer zoveel vervuilen. Maar er komt wellicht heel snel een hele hele leuke reis aan!
Ze zegt ook dat ze niet zo goed weet wat ze wil met haar leven. Wel op zakelijk gebied en wel in haar relatie maar op persoonlijk vlak is ze heel erg bezig.
Ik ben bij 12.30 gestopt want ik kon het niet meer aan. Is er iemand die het tweede deel wil samenvatten? Al moet ik zeggen dat deze samenvatting alsnog erg uitgebreid is geworden hahahaha
Ik vind dat je ver bent gekomen. Werd teveel afgeleid door de look & setting. En er gaan bij haar teveel woorden in een zin (laat staan in een antwoord/toelichting) dus ben maar tot antwoord op vraag 2 gekomen.
Eentje die mij bij staat van het andere deel is dat ze “niet rookt… of in ieder gebal geen sigaretten” —> daarop inhakend: blowen doet ze (bijna) nooit
Ohja en een van de ergste vooroordelen vond ze dat mensen dachten dat ze gierig is met eten, juist omdat ze gastvrijheid zo belangrijk vindt en eten haar leven is. Mensen hoeven bij hun nooit iets te kort te komen
Hier ben ik het niet mee eens, vind d’r een heel realistische kijk op zichzelf hebben (behalve het materialistische gedeelte).
Ja in sommige opzichten heeft ze dat ook wel, maar ook echt dingen waar ze goed mis zit en het vaak ook allemaal niet echt klopt wat ze zegt, zoals wat je zegt, materialistische dingen
Ik zag alleen het afschuwelijke shirt van gregor
Dat ze materialistisch is > beetje waar
Dat ze smetvrees heeft > nee Gregor wel
Dat ze naar Amsterdam is verhuisd omdat het populair is > nee voor werk.
Dat ze stiekem zou roken> nee, blowt heel af en toe.
Dat ze youtube niet meer leuk vindt > nee
Dat ze stiekem vlees en vis eet > nee
Dat ze dominant is binnen de relatie, dat ze de onderdanige is > iets meer de onderdanige, ze vindt het prettig.
Dat ze zich druk maakt om wat andere vinden > Nee, maar je blijft een mens.
Dat ze online anders is dan in het echt> Iets rustiger in het echt.
Dat ze zich kan aanstellen> ja, ze kan goed overdrijven.
Dat ze bekakt is > nee tegenovergestelde
Dat ze veel campagnes kan krijgen maar veel afwijst> klopt.
Dat ze zich niet snel schaamt > klopt.
Dat ze autisme heeft > Nee
Dat ze amper buiten komt> ze probeert elke dag even buiten te komen.
Dat ze stiekem een hekel heeft aan veel youtubers > Nee, ze gaan allemaal professioneel met elkaar om en sommige vrienden. Ze haat niemand.
Dat ze gierig is met eten > Nee, ze vindt het belangrijk dat iedereen genoeg eten krijgt. Haar leven draait om eten. Ze kan zich wel voorstellen dat mensen het denken omdat ze bij sushi wel echt haar deel pakt maar dat komt omdat ze vega eet.
Dat ze lomp is > klopt 100%.
Dit vond ik echt één van de meest belachelijke dingen om naar te kijken.
Wim je nu zeggen dat je Mascha hebt zien blowe met drag queens???
Zo irritant dat ze zo wegrende voor een paar slakkies. Je bent toch geen vijf.
En dan eenmaal binnen FOEFJEEEE FOEFJEEEEEE
Maar toch ik denk dat ze met editen ook in een deuk gelegen hebben bij het zien van deze beelden
Die slakken kunnen haar inhalen!
Ik wanneer ik kikkers in de tuin zie
Hahah wel filmen dan hè!
Ja eens, en ik vind Mas heel sympathiek in deze video. Ik vind haar gewoon eerlijk en volwassen overkomen.
Ik ben het op sommige punten die ze wat vaker herhaald heeft in eerdere video’s ook heel erg met haar eens: ik vind dat je best trots op jezelf mag zijn als je dingen bereikt (volgens mij heeft Anna het daar ook weleens over gehad). Dat mensen dat arrogant vinden vind ik heel erg kleingeestig en ook echt een beetje Nederlands. Dit is echt een land van misgunners (‘shinepakkers’) vind ik soms, hahaha.