Beutyblogtopic XL #4

Haha ja was m’n eerste associatie. Het klonk zo mooi en met duidelijke articulatie

1 like

Ja en een vlog vol gezwets over feesten :grimacing:

Misschien kunnen we een feestbingo maken met termen als clubtafel (of hoe noem je dat?), disconap en zelfbruinen :smirk:

2 likes

De Foefs blijven maar vreten hè?

Jij eet toch ook elke dag

33 likes

En iets over hoe de outfit van Gregor matcht met iets anders uit zijn outfit😎

2 likes

Haha ja!

“Kijk Foef is helemaal gematched met zijn gele knoop en gele stippen op zijn sok!” Fesjunnnnn

4 likes

Nee hoor! Alleen op maandag!

1 like

Weer een hele speech van Mas dat je je niets moet aantrekken van de kritiek die anderen op je hebben. Gewoon je eigen ding doen en genieten. Oké Mas, doen we! Vijf minuten later vertelt Mas enthousiast dat ze d’r wenkbrauwen fluffy heeft gemaakt. Gregor vindt ze blijkbaar veel te fluffy en googled meteen plaatjes van andere dikke wenkbrauwen. Dus Mas reageert “is het zoooo erg? Ik borstel ze dan wel even uit…”

Gewoon je eigen ding doen Mas! Niet luisteren naar de kritiek van Gregor!!!

75 likes

Pas je tasje bij je laarzen en je rokje bij je top

12 likes

Mijn lerares interieur design zij juist altijd dat het hele match je kleed bij je lamp etc… Oudbollig was. Zoals sommige hun oorbellen matchen met hun schoenen en dan weer met een detail in hun topje.
Alles inclusief je interieur wordt spannender als je meer verschillende dingen matched.

3 likes

Wat is er met die instellingen van de camera gebeurd joh

9 likes

Haha ook echt zo’n lullig screenshot. Lekker Ariana Grande kleurtje heeft ze zo.

2 likes

Dit lijkt wel een still van Rupaul’s Drag Race.

image https://i.gifer.com/ErKp.gif

7 likes

Wa lellik, die instellingen. Op mijn laptop is het nóg feller.

Mooie is ook nog dat iedereen reageert dat het beeld en de kwaliteit zoooo mooi is.

Terwijl ik zelf echt zo: :thinking::exploding_head: naar mijn scherm kon kijken en mezelf afvragen waarom ze dacht dat dit een goed idee was.

3 likes

“Laat het weten in de comments of je wilt dat ik meer ga reizen”

WAT.

27 likes

“Laat het weten in de comments of je wilt dat ik de c02-uitstoot nog verder ga verhogen.”

36 likes

Meen je niet, zegt ze dat??

Ik heb een paar minuten van de video gekeken, maar ik krijg een soort van zelfpromotie video gevoel, negatieve vooroordelen ontkrachten en vertellen dat je juist een smashing geweldig persoon bent.

Zo jammer ook dat alleen haar gezicht scherp is. Snap dat ze wilt dat de achtergrond wazig is maar nu zijn haar oren al vaag :grimacing:

Hmm, vond ik niet per se. Ze reageert ook gewoon op dingen waarin ze toegeeft dat ze lomp is, zichzelf echt niet de slimste vind enzo.

Vond het wel heel heftig om te zien dat sommige kijkers shit hadden achtergelaten als “je bent nu veels te oud om nog een kind te krijgen” en “vind je het niet erg dat je niet eerder kinderen hebt gehad”. Je kon ook zien dat ze daar echt klaar mee was. Lijkt me heel vervelend om, na meermaals aangeven dat je er niet van gediend bent, nog steeds die shit over je heen te krijgen.

4 likes