Wow, je hebt echt een prachtige stem!
Huh, maar beautygloss.nl bestaat toch helemaal niet meer? Als je dat intoetst kom je op haar youtube kanaal. Hoe oud is die lijst dan wel niet?
Meit
Kan zijn dat de pagina voor de doorverwijzing wel trackingcookies plaatst. In die milliseconde zeg maar.
Ik krijg nu meteen voor het eerst een melding van cookies op cynthia.nl
Lol je klinkt als een Franse luistertoets
Ik dacht even dat de post hierboven vab @Echo een reactie was op de post van @Bertie haha!
Maar je hebt echt eeb fijne luisterstem zeg @carrotcake
Hehe zo heb ik een paniek in een frans buurtsupertje (was inimini en je moest de groenten en fruit vragen, naja zoals bij de groentenboer dus) en ik wilde fruit, maar mijn frans is zooo slechts dat ik in blinde panieke geen fruitnamen meer wist in het frans en alleen fraises kon vragen en die bleken toen ā¬6 voor een mini bakje en toen durfde ik ze niet meer niet te kopen.
Mijn vriend viel bijna van zn campingstoek toen hij hoorde hoeveel ik voor echt 8 aardbeien ofzo had betaald ze waren wel heel lekker btw
Je spreekt sauvignon blanc zo uit (fonetisch): verdejo.
HĆØ, daarnet stond er alleen Verdejo?
En daar kreeg ik echt even error van in mijn hoofd, toen ik dat op zijn Frans probeerde uit te sprekenā¦ En toen ging ik aan mezelf twijfelen en googlen, en toen vond ik dit hoogstandje: āVurr-day-hoā
Ja ik dacht al dat het onduidelijk zou zijn dus daarom gaf ik mijn super slechte grap wat context.
Huh haha wat een gekke foto. Het is net alsof Mascha onder haar jas geen kleren draagt maar alleen een zwarte sjaal heeft omgeslagen
Ben ik de enige die dit in eerste instantie zo zag?
hahaha ik weet niet eens wie van de 4 het raarste kijkt
Edit: Gregor kijkt letterlijk zo
Lijkt voor mij echt een badpak, heel bijzondere foto idd! Vind haar verder wel prachtig hier.
Een nieuwe cat clem, wat een traktatie!
Haha dat zou bizar zijn
wat een traktatieš sorry 1 like was niet genoeg.
Lip voelt zich een beetje rottig en alleen op Terschelling en krijgt van haar volgers de meest creatieve tips als: zorg goed voor jezelf, ga lekker eten, Netflix kijken of een goed boek lezenā¦
Eh, Lip doet niet anders. Dit Ƭs haar leven.
Heeft ze beautykees niet bij zich dan?