Hoe vaak gaat massa nog opruimvideos maken… shit hee…
Ja gelukkig is Mascha er met haar business achtergrond om ons de situatie uit te leggen, want iemand zonder media kennis zou er nooit op gekomen zijn dat het allemaal een PR stunt is
Ik heb een idee. Een talkshow met Ivo Niehe en Mascha. Twee mensen die zichzelf een unaniem belachelijk groot succes vinden.
Ik denk dat Ivo Niehe van binnen sterft wanneer hij Mascha’s ‘minty, squishy, floeffy, MURICA engels’ hoort.
Ja en dat wil hij dan pareren door extra intellectuele taal te brabbelen. Maar wat extra leuk is, is dat ze vooral graag over zichzelf praten.
Hoe weet je dat nou?
Ik vraag me heel erg af of misslipgloss groter zou zijn geweest op youtube als ze nog met mascha zou omgaan
Als mascha geen influencer was was ze waarschijnlijk schrijfster van complottheorieen of waarzegster ofzo geworden. Is ook bullshit lullen en geld verdienen
Cynthia zei zelf ooit dat ze YouTube gebruikt als uploadprogramma en niet als een social medium op zichzelf. Ik keek haar altijd via YouTube en daar was ik toen best op afgeknapt.
Misschien was ze groter op YouTube als ze YouTube ook echt beschouwd had als een eigen platform.
Maar als je dat niet wilt of het ligt je niet, dan is dat toch ook prima? Neem aan dat ze dan zelf ook wel weet dat ze minder snel groeit/minder views heeft. Maar daar kiest ze dan bewust voor. Vind dat ook wel weer knap. Niet meegaan in de grootheid van dingen, wat de rest het wel doet. Maar als het niet goed bij je past… Valt ook wel weer wat voor te zeggen, vind ik.
Ik zat laatst die video van Rutger en Mascha te kijken en Mascha moest raden welke instagrammer een story zou hebben met een hond, ik dacht meteen CYNTHIA!!! KIES CYNTHIA!!! Maar helaas.
Hahah ja ik ook! Vraag we af of ze haar expres niet wou zeggen of dat ze gewoon nooit haar stories kijkt
Ze volgt haar niet iig
Hahaha dat dacht ik bij die ‘goedemorgen’ story ook, cynthia zegt ELKE dag tijdens die wandeling goedemorgen
Ja idd, maar dat is mede de reden dat ze niet populair is, ze heeft zelf die keuze gemaakt om daar geen focus op te leggen. Ieder z’n eigen keuze natuurlijk maar dat was toen de reden dat ik stopte met kijken.
Ik moest gelijk hier aan denken.
Maar het werkt toch ook de andere kant op, als het haar gewoon niet zo ligt/ze er niet zo goed in is, was ze er waarschijnlijk ook niet echt succesvol in geworden als ze er haar focus wel op had gelegd en veel tijd in had gestoken toch?
Rond 5,20 heeft ze het erover. In mijn hoofd was ze hartstikke fel maar het valt nu wel mee nu ik het weer terug zie. Heb hierdoor jarenlang haar video’s uit principe niet gekeken, oeps xD
Deze video is een half jaar voor ze met cynthia begon, wel leuk om terug te zien hoe ze er toen over dacht.
Ze ziet er op deze still wel echt heel knap uit
Ik wou hetzelfde zeggen, heel knap is ze hier!