Ik hoor alleen maar joooeetjoeb
Hoe zeggen jullie youtube?
- Juuwtjuub
- Juuwtjoeb
- Joewtjoeb
- Juuwtuub
- Juuwtoeb
- Joewtoeb
- Anders
0 stemmers
Ik hoor alleen maar joooeetjoeb
Hoe zeggen jullie youtube?
0 stemmers
Naar Maschaâs vlogs kijken is keer op keer toekijken hoe twee personen âs avonds op de bank pizza etenâŠ
Je vergeet opruimen en in poofy sthaffs knijpen
Soms krijg ik bij Maschaâs vlogs een deja vu gevoel⊠Maar blijkt het toch een nieuwe vlog te zijn
Ik krijg een error in mijn hoofd van deze vraag en kan het nu niet meer normaal uitspreken.
Waarschijnlijk mag ik het niet zeggen, maar niemand kent me dus ik doe het toch.
Massa heeft een tijdje terug gezegd dat ze een beetje âpooooofyâ was vanwege vocht vast houden en nu heeft ze het in haar vlog over volwassenen acne en dat dat komt door haar hormonen.
Ik herinner me een interview bij Humberto Tan met Yolanthe die overal compleet werd afgebrand vanwege haar opgeblazen gezicht toen.
Die zat toen aan de medicatie om zwanger te kunnen wordenâŠ
Doe maar gewoon niet.
Donât
Je weet al dat je het beter niet kan zeggen, je weet dat het niet gewaardeerd wordt, en toch gewoon lekker doen
Waarom? Wat wil je hier mee bereiken?
Laten we er verder maar niet op in gaan en over gaan tot de orde van de dag. Wat is die post van Cynthia??? Een lange reclame voor dat spel 30 seconds. Zit ze zo krap op het moment?
Haar eerste zin is ook echt dat werkelijk iedereen dat spel wel speelt.
En vervolgens wijdt ze alsnog een hele blogpost aan hoe het werkt en de spelregels.
Maar ook geen leuke persoonlijke verhalen erbij he. Gewoon: spel, regels, oké doei! Wat een loze opvulling.
Ik kwam hier om dit te posten. Als ze nou een review schreef over een aantal onbekende spellen⊠maar dit is totaal nutteloos
Een potje 30 seconds met Cynthia lijkt me op de een of andere manier ook niet heel gezellig
Zij is sowieso de persoon die met dâr neus op die zandloper zit om in de gaten te houden dat niemand er misschien 31 seconden van maakt.
Ik wil de wijn versie met haar doen, ik ken exact twee soorten wijn dus dat wordt een hoop opgekropte frustratie van mevrouw de expert
âHet is een witte wijn uit Frankrijkâ
Chardonnay
âDroog!!!â
Chardonnay
âEEN BLOEMIG BOEQUETâ
chardonnay
DE AFDRONK IS LICHT ZURIG
chardonnay
HET IS NIET CHARDONNAY
huiswijn?
Je kent twee soorten wijn waarvan er een âhuiswijnâ is?
Ik ken ook Sauvignon Blanc maar dat durf ik niet uit te spreken dus ik vraag meestal wat hebben jullie en als de ober dan Sauvignon zegt dan zeg ik doe maar die.