Beutyblogtopic XL #4

www.ahtotemactie.nl

Ik heb hem afgelopen vrijdag gekocht! Moest het blaadje meenemen naar de kassa, betalen en kreeg dan een bonnetje en kon ik online een bezorgmoment kiezen. Wellicht kun je het aan de balie vragen?

Heb je dat blaadje thuis gekregen dan? Maar ik ga het aan de balie vragen ja! Wij zaten net te denken om al dat afval wat mooier op te bergen dan in allemaal lossen zakken en bakken.

Laf deze prullenbak <3

1 like

Die is handig zeg!

In de vlog van gisteren vertelt Lotte dat ze het heel eng vindt om tijdens de ochtendspits met het OV te gaan. Weet iemand waarom ze daar zo bang voor is? Als in claustrofobie/andere angststoornis of heeft ze daar ooit iets meegemaakt?

Volgens mij heeft ze ooit eens een keer verteld dat ze heel bang is voor een terroristische aanslag of andere ramp die veel slachtoffers heeft en die heel veel impact heeft.

1 like

Ze heeft geloof ik ook een keer een video gemaakt over haar angststoornissen. Weet niet of het in die video was, maar ze heeft ook een keer verteld dat opweg van het uitgaan naar huis haar iets vervelends is overkomen. Volgens mij heeft het ook daarmee te maken, omdat het in de ochtend dan nog vaak rustiger en donker is.

De spits is juist het drukste moment van de dag, haha.

Dat verhaal over wat ze mee heeft gemaakt na het uitgaan ken ik wel inderdaad. Heeft veel indruk op me gemaakt toen. Maar ik had niet meteen de link daarmee gelegd.

Een keer raden waarom Cynthia deze foto in een artikel plaatst
Wat wil ze laten zien aan de kijkers?

• A. Haar groene jas
  • B. Haar liefde voor Maastricht
  • C. De zon(nebril) op haar gezicht
  • Geheime optie D. haar schoenen

0 stemmers

Sorry maar dit slaat toch nergens op? Je ziet die dingen amper. Bijna al die foto’s in dat artikel over haar favoriete kledingstukken zijn trouwens superonduidelijk.

En ze is ook echt weer in Lippie Lijstje/vastgelopen langspeelplaat stijl bezig: mijn favo kleding, mijn favo junkfood, waarom ze van New York houdt voor de honderddertigste keer. Ik verwacht elk moment de hoogtepunten van Terschelling :roll_eyes:
Dat moet ze zelf toch ook saai vinden op een gegeven moment?

Antwoord

edit: als het nog niet duidelijk was, het zijn dus haar schoenen :stuck_out_tongue:

12 likes

Oh ik bedoelde meer de weg naar het station, dat dat rustiger kan zijn :sweat_smile: maar ik weet niet zeker of het dat is hoor… maar dacht dat ermee te maken had

1 like

Zolang de euro’s binnen komen rollen zal het niet saai zijn denk ik.

Ik vind deze foto misschien nog wel erger:

??? Zo zien we alleen de kleur??? Ik snap wel dat dat misschien wel is wat de trui je zevende meest gedragen item maakt, maar zo zien we toch niet hoe hij eruit ziet en valt? Ik snap nog enigszins dat die foto van de Nikes leuk en spontaan is en daarom leuker dan een foto die specifiek gemaakt is voor dit artikel, maar hoe veel moeite is het nou om desnoods een spiegelfoto te maken van je geliefde groene trui???

37 likes

hahahaha sorry ik moet hier zo hard om lachen, een foto van je hoofd plaatsen als je een trui wil laten zien :sweat_smile: o sint

14 likes

Volgens mij heb ik dezelfde Nike’s. Zou ik haar dan geinfluenced hebben? :nerd_face:

3 likes

Ik vond bijna al die foto’s slecht, deze is inderdaad ook belachelijk. Het zijn op zich wel leuke foto’s maar ze slaan (zonder duidelijkere foto’s erbij) gewoon nergens op in het artikel.
Ik weet niet of ze ze kiest uit ijdelheid omdat ze vindt dat ze er beter op staat dan op foto’s waarop je de kledingstukken beter kunt zien, of dat het gewoon luiheid is omdat ze geen nieuwe foto’s wil maken, maar het maakt haar site er in ieder geval niet beter op.

2 likes

Ik heb weggeklikt toen ze haar favoriete zwarte broek wilde laten zien maar ik eigenlijk niet eens kon zien hoe hij zit omdat het gewoon een donker geheel was op mijn scherm.

2 likes

Ik zie een beetje greasy hairday.

3 likes

Ben meer verbaasd dat haar acne sjaal op nr 6 staat en niet op 1 tm 10.

22 likes

Massie heeft ‘vanuit de business kant’ theorieën over de Kardashians en Jordyn. Heeft ze vast niet hier gelezen of op duizende andere fora, nee zelf bedacht! :rolleyes:

18 likes

Jezus wat kan zij toch eindeloos dom lullen

7 likes