Beutyblogtopic XL #4

En niet zo lillek zijn.

10 likes

Kweetooknie :worried::pleading_face:

Ik zag het gewoon voorbij komen en voor wie het leuk vind :grimacing:

6 likes

Nee vond het wel heel lief van je dat je het deelde!! Was meer verbazing hahah

2 likes

Ik dacht: hoe erg kan het zijn? Maar mijn god wat een bedrag zeg.

2 likes

Gewoon een Brabantia rvs prullenbak is ook rond de €200 :sob:

5 likes

Cynthia heeft weer een boeiend artikel. Mijn favoriete fastfood :woman_facepalming:.

Al die andere dames met een micro-blog zullen wel weer reageren: “ OMG zo’n goed en origineel artikel. Love kaassouflé! :heart:

27 likes

Is dat nog een ding? Vroeger kreeg je op die manier nog lezers. Maar heb het idee dat je vandaag de dag daar geen extra bezoekers mee trekt.

Ik had laatst gereageerd op een blog van Cynthia en mn eigen blog stond nog bij url, terwijl ik niet meer blog. Zag wel een vrij grote stijging jn bezoekers in, echt van 0 bezoekers oer dag naar 50 die dag en de dagen er op ook een paar. Dus volgens mij valt er nog wel wat te halen door te reageren.

2 likes

Brb Cynthia spammen.

OMG WIJN ZO LEKKER!!! :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

13 likes

Cynt wijngeleuter

Samenvatting

Klinkt mutserig maar al die wijn, dat kan toch niet echt goed zijn voor een mens? Of heb ik het nu mis? Ik weet het, ze heeft een wijninsta en ze doet heel veel met wijn maar ik verbaas me toch hoeveel ze drinkt.

3 likes

Drinkt ze ook daadwerkelijk de wijn die ze proeft?

Huh is dit Amy Schumer?

4 likes

Ik heb hem van de week via de A.H. gekocht. Dan was hij 129 euro. Nog een hoop geld maar ik vond hem wel mooi haba. Is via de a.h.totemactie :slight_smile:

1 like

Ik kwam ook hier om dit te posten! Wat heeft die vrouw met haar gedaan? Niet mooi dit.

Of is het ook deels omdat er geen filters enzo overheen zitten? Dat lees ik ook in de comments

4 likes

Huuuuh! Maar hoe dan… lijkt totaal niks op Nikkie :open_mouth:
Doet niet veel goeds voor haar iig.

2 likes

Ja dit, maar dat vind ik juist zo leuk! Dat ze een Gaga look krijgt van Gaga’s makeup artist. Zou toch saai zijn als die artist haar opmaakt zoals ze zelf zou doen?

11 likes

Nikkie draagt shapetapes om haar ogen te liften, misschien ligt het daaraan dat het er anders uitziet?

Ik vind het ook wel tof! Ik vind het niet per se mooi, maar wel bizar om te zien wat make-up kan doen.

2 likes

Als je het filmpje kijkt op instagram vind ik het al veel meer op Nikkie lijken.

Is die actie al afgelopen? Ik kan er niet echt iets over vinden.