Die bak van Joseph Joseph is ontzettend mooi maar veel te duur. Ik ben nu aan het kijken op B.o.l voor een goedkopere. Straks echt beginnen met afval scheiden!!
Mijn gemeente heeft eind vorig jaar aangekondigd écht te gaan beginnen met afval gescheiden in te leveren!!! Maar ze hebben geen inzamelpunten en zijn ook niet van plan om ze neer te zetten, dus ik kan alles alsnog bij het restafval pleuren 🤷
Ik kijk Diana’s vlog na jaren… Vind haar zo simpel nog steeds. Ook een beetje oppervlakkig ofzo. Maar ik denk wel dat ze heel aardig is.
Ben heel benieuwd waarom? Ik vind Diana juist heel anders dan de andere youtubers door bijvoorbeeld haar recente video over fastfashion, unieke merchandise enz.
Tja kan het niet echt uitleggen denk ik. Is meer een gevoel. Ze praat saai, draagt altijd de typische mode, allerlei standaard hobby’s, ik vind haar een beetje iemand die gek en kek doet/draagt maar het niet is ofzo. Maar misschien heb ik het helemaal mis. Van deze uitleg word je vast niets wijzer :’).
Ze doet niks imo.
Ja dat ‘maar eigenlijk niet zo zijn’ heb ik ook door inderdaad, maar maakt dat haar niet juist een slimme businessvrouw? Je weet dat dit is wat de doelgroep wil én je kan er geld aan verdienen.
@Flamoes nouja die merch van haar kwam best wel uit het niets. Daar hebben we ook niet specifiek van gezien dat ze ermee bezig was.
Ze heeft onlangs één video gemaakt over fastfashion, ze mag zich eerst nog wel “bewijzen” daarin want ik ben wel benieuwd of ze ook daadwerkelijk geen kleding meer bij Monki e.d. gaat kopen, zie het namelijk nog niet voor me aangezien zij zo koopverslaafd was
En ze doet inderdaad niet zo veel ja beetje koffietjes drinken en de hond uitlaten
Ja ik ben ook nog niet overtuigd na een video van Diana. Ik keek haar video’s altijd heel graag, maar sinds een jaar of twee dus niet meer, omdat ze zoveel kleding kocht. Een paar Dr. Martens moet ik bijv heel lang voor sparen, maar zij kocht ze echt met gemak of even een fjalraven tas etc etc.
Ja zeker slim. Met hele simpele content is ze groot geworden, beetje a la Mascha, t is niet boeiend of bijzonder maar toch blijf je kijken ofzo.
Voor mij is scheiden ook heel afhankelijk van je omgeving. In mijn vorige woonplaats waren superveel scheidingspunten waar de glasbak, plasticbak, gftcontainer, textielbak direct naast elkaar zaten naast de supermarkt. Dat stimuleert enorm. Ook voerde de gemeente een heel actief afvalbeleid. In mijn huidige woonplaats zitten deze vier bakken verspreid over vier verschillende punten die allevier minstens 5 minuten lopen van elkaar verwijderd zijn en is de informatievoorziening vanuit de gemeente veel minder. Hierdoor is de motivatie vanuit mij veel minder en scheiden we alleen karton/papier.
YES je kunt nu in de nieuwe vloglos zien hoe je een MuRiCaAnS bed opmaakt. OMG mijn leven is nu compleet. (Heb de video niet aangeklikt trouwens).
Wat leuk, zeg. Want die 100 keren dat ze het een paar jaar geleden in haar vlogs deed waren niet genoeg. Inventief, Mascha! Bedankt!
ik snap hem nog steeds niet kan iemand het antwoord nu eens geven
Cat glam = get glam with me
Ik moest m ook een paar keer hardop uitspreken voordat ik het begreep:sweat_smile:
Ben op zoek naar een eettafel, maar zie nu deze met korting voorbij komen voor wie wil toeslaand
Omg die prijs. Zelfs na flinke korting wow. Hoe kan een prullenbak zoveel kosten? Ik verwacht echt dan dat die magisch recylet en je afval in goud verandert
Of op z’n minst zichzelf iedere week in de klikobakken gaat legen
En geen afval kosten meer.