Hier ook, heb er ook stomweg geen plek voor in huis. Zou ik een tuin hebben voor extra kliko vind ik t een ander verhaal.
Neemt inderdaad ruimte in, maar als je het wat vaker wegbrengt (mits dat kan) hoeft het niet heel veel ruimte te kosten. Wij wonen op 36 vierkante meter en scheiden gft (in een kleine pedaalemmer), papier, plastic/blik en glas.
Yara zei dat als je fast fashion koopt je beter bij h&m kunt bestellen dan bij bijv. zara. Weet alleen niet meer precies waarom.
Maar H&M doet ook veel aan green washing zei Diana.
Hier ben ik het mee eens, Inditex is nog veel erger dan H&M. De documentaire The True Cost is hier echt een aanrader als je dan toch fast fashion wil, zou ik aanraden naar Other Stories te gaan bijv. Dat is ook van de H&M Group, maar de kwaliteit is toch een stukje beter waardoor je wel langer met een kledingstuk doet dan bijv. iets van de Zara.
Yara doet toch campagnes voor H&M? Dan zou ik dat ook zeggen
Serena zegt het volgende over Marshall:
Toen ik hoorde dat ik zwanger was van een jongen dacht ik āmaar ik ben alleen meisjes gewend, ik weet niet hoe ik moet spelen met een jongen!ā, maar nu hij er eenmaal is, is het zo makkelijk. Ja, Marshall is waarschijnlijk iets drukker dan een meisje en houdt misschien ook wat meer van stoeien, maar daar groei je als ouder gewoon prima in mee. En anders kijk ik gewoon wat George allemaal doet, en dan doe ik dat ook, haha! Op de kop hangen, koppeltje duikelen en āvliegenā vindt hij in elk geval fantastisch!
Nu heb ik zelf geen kinderen, maar ik kan me niet voorstellen dat dit echt zo is? Zijn er echt al verschillen tussen meisjes en jongens op die leeftijd? Waarom moet je met een meisje anders spelen dan met een jongen? Ik geloof heus wel dat Marshall een druk kind is, maar dat volgens mij projecteren ouders zo erg hun verwachtingen van wat een jongen doet een wat een meisje doet op kinderen. Meisjes zijn rustig, jongens zijn druk??? Zal heus vaak genoeg ook andersom zijn toch?
Een leven waarin je grootste zorg/dagtaak is of je zeeppompje wel leuk staat in je badkamer.
Mascha heeft de microscoop gekocht die het meest kon inzoomen. Het is precies dezelfde die alle andere joetoebers gebruiken.
En uiteindelijk is het weer net niet.
Ja, maar waarom eet Mascha eigenlijk vegan? Want niet voor milieu redenen blijkbaarā¦
Neeeeeee, want ze schrijft ook over wijn en Keesje en Terschelling.
Nou ja als je vegan eet dan moet je echt heeel veel troep kopen, vliegen, etc. om dat weer ongedaan te maken. Dat krijgt zelfs Mas niet voor elkaar.
Van mij had dat nou Ć©cht niet gehoeven.
Ik kan mijn eigen poriƫn al niet aanzien in een vergrotende spiegel, laat staan die van een ander + de inhoud die eruit komt.
Het is geen Royal Doulton soapdispenser met handpainted periwinkles he?
Kijk dat straalt tenminste wel echte klasse uit
Ok, deze info is wat verouderd en inditex (zara) is verschrikkelijk, maar h&m is echt niets beter. Wat Yara zegt is #greenwashing en dat recycle programma van h&m ook.
Voor mensen die het interessant vinden is dariadaria ook echt interessant om te volgen
Nja het was bij Massa weer zo net niet. Ik kijk wel eens zulke filmpjes en dan worden echt goed de porieƫn bekeken en puistjes en andere echt interresante dingen. Maar mascha filmde er een beetje naast en riep al oeeeh en ieeeh bij een haartje en haar reactie ( haar hoofd zelf) was in beeld onder in maar dan net op die neus strip , dus als er een goeie mee eter uit kwam zag je dat niet eens.
Ik heb hier echt de hele dag over nagedacht en ik snap hem nu pas.
- Hoe Keesje meer structuur in zijn leven kreeg.
- Structuur junkie cursus voor honden.
- Wat Keesje does in a day.