Shout out naar Cynth die niet meegaat in de plastic fantastic trend van nu!
Huh ze heeft juist 3 kilo make-up op?
Gaat Cynt nu nr Terschelling? Het is bij ons nu krokusvakantie. Ik dacht dat zij altijd buiten de schoolvakanties ging.
Teveel Bordeaux
Op dr laatste story’s zit de blush net zo…
Hoezo halverwege het opmaken? Volgens mij is dit gewoon dr look vandaag.
Iew wat een disturbing plaatje
Dit is toch niet halverwege het opmaken? Het zit in al haar laatste stories zo.
Dit is niet halverwege het opmaken hoor. Is gewoon een story waarin ze over de film Bohemian Rhapsody aan het vertellen was en dit was gewoon hoe ze eruit zag. En het viel me op.
Ze praat vandaag over Bohemian Rhapsody?
Wauw die is er ook snel bij.
Wat maakt dat nou uit, ze is toch geen nieuwsvoorziening? Ze had 'm net gezien en vertelde daarover. Dat is een beetje haar businessmodel; ons vertellen over wat ze doet in haar leven.
Haha ik heb de story niet gezien dus geen idee wat ze vertelt maar vind het wel typisch. Tip voor de fans: ik zag vandaag in de folder van Kruidvat dat de DVD alvast uit is!
Ik weet dat iemand (sorry weet niet meer wie) het al gezegd heeft maar waarschijnlijk heeft ze een overbruggingshypotheek en dat is echt niet ongewoon.
Ik snap niet dat ze dit zelf niet door heeft. Of vindt ze het mooi?
Goed artikel! Je hebt me geinfluenced
#missionaccomplished
Dus het is vooral mas zelf weer die loopt te overdrijven in de vlog met haar “pfoe pfoe we betalen nu 3 huizen pff oef”
Ik snap niet waarom ze dat even snel noemt. Ik snap wel dat je niet je hele boekhouding uitgwbreid wilt bespreken maar zeg het of wel en geef het wat meer context of zeg gewoon niks.