Beutyblogtopic XL #4

Same

Waarom zegt ze dit? Ze wilt toch juist geheim houden waar ze woont! Of zet ze de kijkers op een dwaalspoor?

Geen idee… trots? Nieuwbouw binnen de ring.

Il

Tegenwoordig zien de alle dagen van Mas en Krek eruit als de zeldzame pyjamadagen van mijn vriend en mij. De hele dag in je chillkleren, series kijken, een beetje aanrommelen in huis en eten bestellen. Wij hebben maximaal eens in de maand zo’n zondag en dat is heerlijk. Ik vind het zo bizar dat zij dit elke dag lijken te hebben?! Zo maak je weinig mee lijkt me.

18 likes

Ik vind het vooral ook bizar dat ze nog zoveel volgers hebben en blijkbaar ‘goud geld’ verdienen, gezien hun exorbitante levensstijl qua hypotheken, huur en alles. Ze doen er vrijwel niks voor en cashen als een malle. Omdat mensen kijken naar hun nietsdoenerij. Dat is best bizar imo :thinking:

18 likes

Snap dat ook echt niet. Maar ook hier op het forum zijn er genoeg meiden die toch blijven kijken ondanks dat ze het niets aan vinden, daarmee wordt het wel ‘in stand’ gehouden denk ik?

3 likes

Okee ik zeg eerlijk: ik vond de neusstrip video op beautygloss wel leuk om te kijken.

3 likes

Viel me ook op. Zou mezelf niet zo laten kennen. En vervolgens zegt ze dat ze niet wil dat haar volgers gemene reacties plaatsen onder zijn foto. Maak dan zijn naam niet bekend?

Daarbij lijkt het een nepaccount, dus zal me dan al helemaal niet druk maken erover.

Een freezer-zak :woman_facepalming:t4::woman_facepalming:t4::woman_facepalming:t4::woman_facepalming:t4: En dan gebruik je chopsticks, is handig bij het defrosten.

image

13 likes

Jaaa! En mensen op een dwaalspoor zetten is het vast niet, zoveel nieuwbouw is er niet in t centrum.

Gelukkig is het niet toegestaan om op het forum te speculeren waar bloggers/youtubers wonen. Blijft het allemaal lekker geheim!

Edit: en voordat iemand weer begint met: boehoe waarom niet? Omdat wij als forumbeheerders geen gezeik willen doordat mensen via dit forum adressen kunnen vinden van mensen die dat juist geheim willen houden.

15 likes

Jullie hebben groot gelijk hoor. Maar het is niet overduidelijk in mijn optiek. Ik had de huisregels ook niet gelezen en daardoor laatst onverhoopt een link geplaatst.

Is het een idee om bijv. in dit topic en in het andere bloggers topic een klein schermpje / stukje tekst te maken waarin jullie dit nogmaals benadrukken?

Je kan zelf toch ook wel bedenken dat het niet oké is om adressen of linken naar woonplaatsen te posten? Verschillende YouTubers geven aan dat er soms “fans” voor hun deur staan en dat ze dit niet willen?

Ik snap echt niet dat mensen dit doen en begrijp de meerwaarde van zo’n post ook niet

32 likes

Maar als je nieuw bent en je leest niet constant mee, dan is dat echt niet zo helder als het lijkt.

Note to self: stop met het kijken naar vlogglos!!

Sorry, de druppel is nu toch echt het overenthousiast zijn over die microscoop en puisten uitdrukken. Te-veel-tijd.

Iemand nog aanraders voor leuke vloggers die 30+ zijn en zich ook zo gedragen?

5 likes

Huh, heeft Cynthia de blush nou tot aan haar mondhoek doorgetrokken?

80 likes

Jezus iedere keer hier een foto van Cynthia gepost wordt is die blush NOG feller. Je zou bijna een interventie organiseren.

39 likes

Volgens mij komt dat ook omdat ze voorheen vnl. vanuit 1 hoek foto’s nam van haar gezicht. Eigenlijk nooit van voren. Irl ziet ze er dus ook heel anders uit dan op foto’s. Ze heeft een vrij lang gezicht, aparte verhoudingen. Weet niet precies hoe ik het moet uitleggen maar op de meeste foto’s zie je dat niet.

Iets te veel wijn bij het ontbijt? Of is dit een nieuwe trend?

3 likes

Haha geen idee. Ik kan me niet voorstellen dat dit de bedoeling is. Gevalletje opgemaakt met slecht licht ofzo.