Beutyblogtopic XL #4

Ze zag er zo goed uit de laatste tijd; maar wat heeft ze nu met die kin gedaan?

3 likes

Of zijn dit hele heavy kaaklijn fillers?

1 like

Ik hoop een gekke snapchat filter?!

3 likes

Je kunt toch mensen pben of een topic starten voor een meeting de volgende keer? Vast genoeg mensen die je alle hotspots willen laten zien.

1 like

Dat is zeker een leuk idee, maar wanneer ik in NL ben ben ik er sowieso om vrienden te bezoeken en eigenlijk geen seconde alleen - vorige maand was ik er maar van vrijdag tot maandagochtend en ben ik letterlijk van en naar het vliegveld opgehaald, weggebracht en daar tussenin constant samen met anderen geweest en heb ik ook met anderen geslapen, haha! Ik was in Rabarber ook met vriendinnen dus meer dan een eventuele groet was er sowieso niet van gekomen, maar desalniettemin lijkt het me heel grappig om een forummer in het wild te spotten!

(Overigens weten al mijn Nederlandse vrienden en vriendinnen over het forum, dat is mijn voornaamste bron wanneer het over Nederlandse trends, celebrities en winkelaanbod gaat en ze weten dat ik dankzij jullie vet up to date ben, hahaha.)

12 likes

Ooooohhhhh ik vind de vlogs van Mas zo ontzettend saai sinds ze naar Amsterdam zijn verhuisd. Ik vond ze altijd nog wel oke maar het gaat de laatste tijd echt alleen over die stomme badkamer van haar, mega simpele ‘recepten’ en hoe ze lekker de hele dag comfy thuis zit.

Uuuuugh ze roostert mega vette pijnboompitten in olie van de zongedroogde tomaten :confounded:

17 likes

Haha ja wtf. ‘Roosteren’ in de olie. Frituren heet dat.

14 likes

Wortelkanaalbehandeling!

zijn de reacties onder de otrivin post bij jullie ook weg?

Ja, uitgeschakeld

ohhh stonden er nog wel een paar, zeker meer mensen die er vraagtekens bij hadden.

Ik vind het ook beoorlijk knap hoe lang zij kan kletsen over de meest simpele huishoudelijke dingen. Vre-se-lijk saai.

2 likes

Omdat alles in het huishouden een systeem heeft waar lang over nagedacht is! :scream:

5 likes

Zó geweldig! Echt amazing. Kan ze bij mij niet langs komen? Ik weet niet hoe ik het langer vol houd zonder systemen 

1 like

Nee maar ff serieus, keek de vlog van gister net en hoe lang kun je bezig zijn over een fucking ZEEPPOMPJE. Waar niet eens plek voor is op de wc. Man man man. En dan haalt ze dat mandje weg “ik heb hier eigenlijk een plateau nodig”, die heeft ze laatst ook al 3 gekocht.

32 likes

Nou idd
 en 5 minuten gepraat over dekbedden wassen???.. 5 MINUTEN!!!

4 likes

Ik vraag me af hoe lang ze nog doorgaat met dagelijks vloggen. Ik snap ook niet waarom ze nooit naar buiten gaan of iets ondernemen. Had verwacht dat dat wel meer zou worden nu ze in amsterdam wonen, maar nope. Het was vorige week zaterdag toch super lekker weer?

12 likes

Het is me ook echt heel erg dierbaar! Ik heb zelf nooit in Italiaanse online communities gezeten dus ik weet niet of er echt verborgen parels zijn zoals dit forum (haha), maar ik weet wel dat Facebookgroepen het heel goed doen! Meerdere vriendinnen van mij zijn deel van Vanity Space, wat een groep met 40K leden is die bij de blog hoort met dezelfde naam (best een aanrader, overigens!), met de focus op beauty en natuurlijke beautyproducten, en Il Salotto di Vanity Space, de off-topic groep die erbij hoort. Wat fora betreft ken ik Alfemminile, die altijd Ă©Ă©n van de eerste hits is wanneer ik iets vrouwgerelateerd opzoek en wat een beetje de Italiaanse versie van het Vivaforum is, en had je vroeger GirlPower, dat net als het EGF heel actief was, maar van het web is gehaald.

2 likes

Ik mis de maand van emmy op cynthia.nl, de enige reden dat ik de site nog wel eens bezoek :nerd_face:

11 likes

lol ik vraag me altijd hoe hoe iemand ontdekt heeft dat dit werkt

3 likes