Beutyblogtopic XL #4

Altijd als ik dit soort dingen lees bedenk ik me met hoeveel forummers ik misschien wel onbewust het pad kruis.

28 likes

Of hoeveel je er kent :open_mouth:

Worst nightmare —> pb krijgen van een Ff-er met de vraag; ben jij niet
?

Dan duik ik onder mijn kussen denk ik :frowning:

8 likes

Nu ben ik heel bang. Ik dacht hier nog voor het laatst aan, maar toch :scream:
scared-gif-18

5 likes

Ik kreeg eens n printscreen van n comment die ik had geplaatst, wat ik ook naar collegaatje geappt had. :upside_down_face:
En toen moest ik gaan uitvogelen wie zij was, want ze wilde t eerst niet zeggen hahah.

Wat een kut streek

2 likes
Zoiets?

Screenshot is weg. Maar ik kreeg laatst dus een appje van iemand dat ze op haar favoriete forum aan het lezen was en dat ze mij herkend had.

Ik zit niet anoniem hier dus vind het eigenlijk alleen maar leuk als ik iemand heb gevonden die mee leest gelukkig. Maar ik snap ook als je wel anoniem wil zijn, het niet leuk is.

Hoi E, als je nog meeleest hahah!

10 likes

Ik snap nog steeds niet hoe ze jou heeft herkend vanaf een screenshot?

1 like

Je zag op dat screenshot mijn Instagram profiel foto en die herkende ze. Dat zie je niet op dit screenshot zie ik nu. Maar als je die aanklikte zag je dat wel.

Ahhh vandaar!

1 like

@Rozecoupeschaar wil je het screenshot van het whatsappgesprek verwijderen. Het delen van conversaties met derden (die geen toestemming hebben gegeven voor het plaatsen) is niet toegestaan. Je mag het verhaal uiteraard wel in eigen woorden vertellen.

1 like

Gedaan! Niet aan die regel gedacht sorry!

1 like

Biecht: ik verander soms details over wanneer of waar iets plaatsvond zodat mensen die me willen ontmaskeren op het verkeerde spoor gezet worden. OMG op mezelf.

108 likes

Ik heb net wat gelezen daar en het ziet er wel leuk ui MAAR ze ruilt theezakjes met vriendinnen? :exploding_head::face_with_raised_eyebrow:

1 like

Lol wij zijn genieën. (Biecht: ik heb de spelling van genieën opgezocht) (mijn eigen idee bleek fout :woman_facepalming:)

6 likes

Neee joh! Ik ging haar net vragen of ze spaarlamp op t forum was, echt n reactie voor haar dit :joy:

Ik jou ook! <3

1 like

Ik stel voor dat we voortaan deze meme gebruiken als we weer eens mislukte photoshop spotten bij onze geliefde influenzas:

Shopped_sea

17 likes

Nee, ik heb niet zoveel met ballen.

Ik heb daar inmiddels skitta aan geloof ik maar ik ken het gevoel wel ja

Toen ik vorige maand on Nederland was heb ik juist supervaak het forum op publieke plekken geopend in de hoop dat iemand het zou herkennen! Toen ik in Rabarber in Utrecht taart zat te eten dacht ik “Aah, hier moet toch een ff’er zitten?” en heb ik expres meermaals het forum gerefresht, hahah.

24 likes