Beutyblogtopic XL #4

Hier moest ik even heel hard om lachen :joy:

2 likes

Mas betaalt straks voor 3 huizen: 2 hypotheken en 1 huur. Ik word er duizelig van als ik er aan denk. Ik gok op tenminste 2500 euro per huis per maand. Krijgt Mas dan zo veel goede spon deals? Ze leek dit keer best snel een nieuwe hypotheek te krijgen zeker gezien het feit dat Gregor geen vaste baan meer heeft en het grotendeels voor Mas d’r rekening komt. Ik vind het knap!

1 like

Hmm bijzonder. Dacht dat ze eerst de bunker wilden verkopen en dan wisten ze hoeveel ze voor het nieuwe koophuis konden besteden? Kijk niet alle vlogs dus heb misschien wat gemist. Want anders is het inderdaad echt heel veel geld per maand aan drie huizen :scream:

1 like

Hebben ze dan een huis gevonden in Amsterdam dat ze nog aan dat huurappartement vast zitten? Of hoe zit deze constructie in elkaar haha?

Met twee hypotheken betaal je niet twee keer volle lasten. Je krijgt een overbruggingshypotheek. Die was bij ons ongeveer 20/25% van onze hypotheekafschrijving elke maand. Ik wist dat vooraf ook niet, vandaar dat ik het even deel.

Neemt natuurlijk niet weg dat ze dan dus 1,25 hypotheek plus huur hebben qua kosten.

Ik vind het wel slim! Ben je bij iemand op bezoek en merk je dat je uit je mond stinkt. Staat er op de wc mondspray, ideaal.

2 likes

Ik denk dat ze weer een nieuwbouwhuis hebben gekocht maar de bouw nog niet begonnen is waardoor ze daarvoor nog niks betalen.

Maar ze hebben dus al een nieuw huis gekocht?
Ik snap niet zo goed dat ze eerst een huur huis in Amsterdam hebben genomen, waarom niet gewoon vanuit het huis in Den Haag op zoek naar een ander huis.

Omdat ze niet meer wilden wonen in het huis van Den Haag als het te koop stond. Om geen minons etc. aan de deur te hebben. En omdat ze ook niet wisten hoe lang ze erover zouden doen om een nieuw huis te vinden dat ze wilden kopen.

Maar is dat huis in Den Haag niet al verkocht? Of heb ik dat gedroomd.

Ah thanks, wist ik niet!

Voor degene die het zich afvroegen, Mas en Greg hebben idd al een nieuw huis gekocht in Amsterdam. Ze zei een nieuwbouw project dat pas over een jaar (of twee jaar?) klaar is. De hypotheek was ook rond. Hun huis in Den Haag staat pas sinds kort te koop en is nog niet verkocht.

4 likes

Nou ik ben benieuwd of het weer con fiasco wordt in een sfeerloze buurt. Ik ben blij dat ik de vlogs niet meer volg. Sorry voor mijn haat maar omg ik kan het niet geloven dat ze nu dan weer voor precies hetzelfde gaan als toen in den haag wat helemaal niet hun ding bleek te zijn. En ik snap het wel: ieder huis is anders, wil niet zeggen dat dit nieuwbouwproject hetzelfde zal zijn als hun vorige. Maar alsnog, ik vind het best gewaagd al ken ik natuurlijk de details niet.

4 likes

weg

2 likes

Gaaf! Klinkt als iets wat Mas wilde. Hopelijk gaat ze zich daar meer thuis voelen dan in DH.

8 likes

Oh haha, gelukkig. Toen Massa zei dat ze de zeeppompjes in het toilet wilde zien, dacht ik
nog “NEE, doe het niet!”. :poop:

Betweterige import Amsterdammer opmerking coming through:

Nieuw west is niet binnen de ring

Sorry :pensive:

4 likes

Je hebt helemaal gelijk. (Zegt iemand die in zelf in West gewoon heeft :upside_down_face:)

1 like

Volgens mij postte zij af en toe mee op egf. Ik heb haar blog in ieder geval al eerder zien voorbijkomen (jaren geleden).

2 likes

Voor wie op zoek is naar de mascha planner; op de nieuwendijk in Amsterdam liggen er een boel voor €10 (ipv €24,95 :exploding_head::flushed::money_mouth_face:) in de sale bakken.

2 likes

en bij de Etos op de beethovenstraat ook voor €10!

edit: afgelopen maandag gezien trouwens, maar er lagen er heel veel dus kan me niet voorstellen dat ze al allemaal weg zijn.

1 like

Ohja dit was rond 17.30 vandaag haha. :+1:

1 like