Beutyblogtopic XL #4

Hm zo spannend is het niet, ze stellen vragen aan elkaar en moeten dan het antwoord bedenken wat de ander kan geven.

Krekor zn favo standje is de cowgirl, vindt Mas dr ogen het mooiste en vindt haar het meest sexy als ze naakt is. Heb verder niet opgelet want die Yuki is :drooling_face:

Iewww ik word echt misselijk van die foto’s van Mascha en cupping? Geen idee wat het is maar dat artikel met snijden in huid maakt het niet beter. (Waar is de kotsemoji als je hem nodig hebt. Mijn mobiele site is veranderd haha)

3 likes

:face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting:

2 likes

Ik maak ze elke zondag :sweat_smile: Vind het heel lekker!

2 likes

Dit is normaal en zo te zien is er ook niet gesneden in de huid. De heftigheid van de vlekken heeft geloof ik ook iets te maken met de doorbloeding op die plek en wat voor problemen er zitten.
Islamitisch cuppen ken ik niet, maar in de Chinese geneeskunde wordt dit ook gebruikt. Is heel fijn om van vastzittende spieren af te komen.

2 likes

Mas zei dat er wel gesneden was, ze had het bloed gezien, maar denk ook dat het wel weer wegtrekt.

1 like

Ik vond vooral dat lasagne recept niet lekker en smakeloos lijken maar maybe that’s me. Ohja en duur want hallo van die pompoenblokjes kosten al 10,- bij elkaar.

1 like

Het verschil tussen de Chinese en de Islamitische manier is volgens mij juist het snijden.

Overigens raak ik ook altijd verwikkeld in gesprekken over geloof met uber chaffeurs. Misschien is het een complot.

6 likes

Arme Vera :pensive:

6 likes

Bij zijn baasjes gok ik?

Ik had de staat van vera echt onderschat. Het klinkt nu als een pittige burn out terwijl ik, toen ze de video opnam, gewoon dacht dat ze licht overspannen was.
Sneu voor haar, hoop dat ze zich snel beter voelt!

7 likes

No ideaaaa. Na haar resultaat te zien is dit voor mij echt een dikke no go.

Massa is de rest van de video super duf en zegt om de minuut: ‘ik zweef’

Dus…

1 like

Ik zou ook zweven als er iemand sneetjes in me heeft zitten maken en ik bloed ben verloren

2 likes

Volgende zaterdagtutorial: bloedzuigers.

6 likes

Heftig he… Schrok van haar Instagram post. :pensive:

Aan de titel van de vlog van vandaag te zien heeft ze weer een half maandsalaris uitgegeven bij de HM. Ok.

Jep, net gekeken.

Wat is Krekko op de achtergrond tijdens dat uitpakken eigenlijk aan het doen? Het klinkt alsof hij de hele tijd het toilet doortrekt.

1 like

Ik heb door mas dr vlog vandaag wel begrepen dat ik blijkbaar nieuwe borden nodig heb? Ik dacht dat chips en stukjes uit je bord gewoon bij het leven van mn borden hoorden?

12 likes

Voor iedereen die nog een echte beautyblog wil lezen, ik vond laatst www.Verodoesthis.be en kreeg er echt het ouderwetse beautyblog-gevoel bij, vooral omdat het niet zo perfect en gelikt is allemaal.

6 likes

Nee joh! Als je bord een chip heeft, valt ie elk moment uit elkaar!

29 likes