Beutyblogtopic XL #4

Zeggen ze niet ‘we komen er nu aan rijden’? Want ‘zijn aangereden’ is geen frisisme o.i.d. of ik zie in ieder geval niet hoe die uitspraak iets met het fries te maken heeft.

O, never mind! @Booklover zegt het al :wink:

1 like

Hier lijkt het wel alsof ze verstoppertje aan het spelen is met foef.

9 likes

Ja.

Weggggg

Hahaha Polite Ollie maakt alles beter.

2 likes

Vera is weer terug op Twitter! Ik hoop dat het wat beter met haar gaat :slight_smile:

1 like

Vraag me bijna beetje af of het een nep account is? De hele tijd dat “im back” enzo

Ligt het aan mij of is het geluid de laatste tijd in de vlogs nogal zacht? Ik moet mijn volume echt ongekend hard zetten om iets te kunnen verstaan.

Ze word wel gevolgd door Teske. Neem aan dat die het wel weet of in de gaten heeft.

Mijn baas had overal in zijn agenda “aanrijden” staan. De eerste keer dat ik dat zag dacht ik, wat is hij van plan?!

21 likes

Op Insta post Lip foto’s van een structopatenworkshop. In de groep zit een meisje met dezelfde haarkleur als Lip. En nu vraag ik mij af of Lip niet bitchy heeft lopen doen tegen dat meisje. Wegens het ongeoorloofd kopiëren van kapselhaarkleur.

48 likes

Kom op zeg, dit gaat om een actie van minstens zes jaar geleden of niet? Ben blij dat ik daar niet meer dagelijks op wordt beoordeeld. Mensen maken fouten, maar groeien gelukkig ook

14 likes

Weg

Vloggloss vandaag: waarom laat je in godsnaam een niet-dokter zomaar in je snijden

2 likes

Omdat een über chauffeur zegt dat het een goed idee is. Duhhhhh.

38 likes

En waarom laat je het dan niet zien, boeiendste moment van de week dit!!

Dit is een artikel van NRC uit 2015 waarin de tweede kamer het al wil verbieden ivm het illegaal “snijden” in mensen en noemt het kwakzalverij. Maar onze Mas gelooft erin want uber chauffeurs spreken de waarheid!

8 likes

Ik vind ze echt super lekker

1 like

Zo die cupping vlekken bij massa in dr nek! Is dat normaal? Die zijn echt veel donkerder dan op haar rug… en als ik goed begrijp ze in haar huid snijden. Jezus lijkt wel alsof ze een ader geraakt hebben ofzo.

Ik zou me zorgen maken :sweat_smile:

Maar nogmaals; is dit normaal? Want ik heb er geen enkele ervaring mee namelijk. Maar ik schrik ervan

Ja dit is (gek genoeg) normaal. Zijn heel heftige bloeduitstortingen. Zie het als een soort extreme zuigzoen haha.

1 like