Beutyblogtopic XL #3

Ik ben nog steeds bezig met mijn project voor het goede doel. Tientallen bloggers en mommybloggers een mailtje gestuurd. Ze hebben allemaal het mailtje geopend, maar reageren ho maar. Nou toen was er eentje zo lief om te reageren, wilde beautyspulletjes doneren, heeft ze daarna niet meer gereageerd omdat ze dacht dat ze zelf de verzendkosten moest betalen. Dit project is zo vreselijk vermoeiend en ik ben er helemaal klaar mee.

80 uur werken advocaten op de Zuidas in een uitzonderlijke week onder invloed van een goeie dosis coke. Wake up Cynthia, Netflix kijken onder je dekentje is geen werk

54 likes

Zo, eens even kijken waar dit heen gaat

67 likes

Waarschijnlijk worden ze allemaal verwijderd, geblokt of er wordt een zielige story aangehangen.

4 likes

Waarom is er niet een vlogger/blogger/influencer die zegt: “ja ik heb een fucking chille baan, ik heb inderdaad geluk gehad, ik werk niet rete hard maar ben wel gelukkig”

7 likes

image

13 likes

Ja exact, ik wilde al even haar Goodreads erbij pakken en hoeveel pagina’s mensen gemiddeld per uur lezen maar ik vond m’n berekening al wel ver genoeg gaan hahaha

Mijn reactie staat er nog wel, maar 1 van Cynthia haar fans vind me niet zo leuk geloof ik.

19 likes

Mensen die de Sint stannen…

How long can u go

4 likes

Aranka laatst toch? Sympathiepunten voor haar.

3 likes

Nou inderdaad, ik kom eigenlijk nooit meer op haar blog maar keek door de ophef hier even naar dat artikel en heb het idee dat dit al minimaal 8x voorbij is gekomen op haar site.

Thomas van theaumas/stellig werkt nu ook gewoon fulltime bij rtl geloof ik. Maar er zijn er idd niet veel.

En sowieso waarom had sint niet gewoon aangebeld bij de buren? Is mss even awkward maar wel beter dan op fb knallen.

Ooh en het lijkt me zo leuk als er iemand is die een volle week vloggers gaat volgen en werkelijk alles filmt. No way dat sint aan 80 uur komt, dat slaat echt nergens op.

1 like

Waarom toch altijd Sylvana Simons? Ik vind een vergelijking met Cynthia een diepe belediging voor Sylvana en alles waar ze voor vecht en staat.

67 likes

Mensen die zo kunnen zeiken over dat hun buren geluid maken tijdens de seks hebben zelf dus nooit goede seks…

16 likes

Oke dus sylvana Simons kruipt in de slachtofferrol omdat ze opstaat tegen ongelijkheid? Misschien moet je eens research doen naar haar visie, standpunten en partij voordat je dit soort dingen roept.

Echt niet oké

43 likes

Haha nou ik had ooit een bovenbuurman die echt heeel luide seks had met het raam open. Het hele hofje kwam naar het raam om te luisteren, want het was echt bi-zar. Je hoorde de zweepslagen en dan haar gekrijs hahaha.

En dat deden ze dan ook om half 2 ‘s nachts en dan om 7 uur ‘s ochtends weer. En dan dacht ik: slapen jullie überhaupt??? Ja sorry misschien ben ik een seksloze zure kantoortrut maar toen was ik er ook wel echt klaar mee :’)

Al heb ik het niet op fb gezet maar hebben we het gewoon gemeld aan de deur haha.

22 likes

Ik heb geen zin om Cynthia’s artikel te lezen maar wat is er precies gebeurd? Ze is op fb gaan klagen over haar seksende buurvrouw? En die kwam toen bij haar aankloppen?

1 like

Voorheen waren ze met regelmaat aan het opscheppen over hun bezoekersaantallen, doen “ze” dat eigenlijk nog steeds?

Ik kijk echt nooit meer op die blogs :thinking:

Yup en dat tien jaar geleden ofzo maar moet ze nu weer ff noemen

3 likes

Goed/Eerlijk artikel van Aranka over Instagram op haar blog! Vind her altijd prettig dat ze zo eerlijk is over dingen.

2 likes