Ik HeB eEn ViDeO GeMaAkT OvEr CoRnRoWs VoOrDaT hEt PoPuLaIr WaS
Massa doet altijd alsof zij de uitvinder is van álles. Why
Ik HeB eEn ViDeO GeMaAkT OvEr CoRnRoWs VoOrDaT hEt PoPuLaIr WaS
Massa doet altijd alsof zij de uitvinder is van álles. Why
Aaaah ik ben zo blij dat ik niet meer kijk. Bij de black culture is het trouwens áltijd al populair geweest dus het is echt bullshit
*voordat het populair was onder Nederlandse witte kinderen van een jaar of 14
Massa, de uitvinder van black hair culture
Omg 10 jaar al? Wat doe ik met mijn leven.
Of in Massa dr woorden *voordat Kim K ermee kwam
Net als dat zij pashokjesshoplogs en mukbangs heeft uitgevonden god
Omg om te janken toch dat Mas waarschijnlijk oprecht denkt dat Kylie babyhairs heeft uitgevonden, Kim cornrows en Klhoe hiphop
Ik quote “Ik heb toen destijds in een ver verleden een video erover gemaakt en toen door de Kardashians werd het weer hip en kreeg ik vet veel views”. Conclusie: Massa is uitvinder van alles
Mas, de white girl versie hiervan heet gewoon ‘invlechten’ en did deden we allemaal bij elkaar toen we 8-12 waren. ‘Zeg het als het te strak is en pijn doet he?’ ‘(door tranen heen) Nee nee gaat wel hoor’.
Respecteer een goede woordgrap!
Is dit niet zo dan?!?!?!
Haha zo lachen om dat gifje van die sbsknaap.
Sowieso om alle commenta hier over Sint en die buurman met de zweep en Maissa (al is de oorzaak daarvan eigenlijk om te huilen natuurlijk)
Ik huil.
Omg ze gaat nu wss de hele wereld over haar heen krijgen
Ik heb pas deze gekeken trouwens:
Oké dit is echt heel erg stupide. Echt heel heel erg dom. Want iets is pas mainstream als witte mensen meedoen?
Maar verder vond ik niet dat ze zo deed over die vlechtjes. Ze zei gewoon dat ze er eens een video over gemaakt heeft en toen de Kardashians zich dat gingen toe-eigenen kwamen er weer veel views. Tenminste, dat haalde ik eruit.
Ja mhhh vind het altijd een beetje naar. Kreeg zelf het idee dat ze de kardashians als trendsetter ziet, terwijl dit eigenlijk al enorm lang een ding is
Mascha is zo dom dat het een beetje pijn doet
Dit doet me er trouwens aan denken dat de bejaarde kapster van Mn ouders een keer zei, terwijl ze keihard een kam door Mn haar ragde, “je moet het zeggen als het pijn doet hoor” en ik, 12 jaar oud en stronteigenwijs wilde zeggen “ik hou wel van pijn” net toen ze nog harder trok waardoor ik dat hees naar haar kreunde.
Sindsdien ga ik naar kinky kappers