Beutyblogtopic XL #3

Ik denk dat ze heel veel mazzel heeft gehad aan het begin. Ze was op het juiste moment op de juiste plek en leverde best hele leuke content. Toen het aanbod nog zo klein was heeft ze mensen aan zich gekoppeld en een sterke basis gecreëerd van volgers die haar een hoop vergeven. Ik bedoel, ik vind haar al jaren helemaal niet leuk meer en toch volg ik haar nog steeds. Ik ben ook maar gewoon blijven hangen.

Terwijl ik denk dat als ze nu in deze tijd was begonnen er geen haan naar haar had gekraaid

12 likes

Snel, verander continue in continu voordat Viooltjes het ziet haha

12 likes

Haha ik gil ze heeft het dus echt gedaan ook nog

2 likes

Heeft ze die hele structuur planner niet zodat je minder met werk bezig bent?

Ik lees nu net haar artikel en die spelfouten omg :sob: En dan gaat ze uitleggen dat ze écht niet gratis een lezing gaat geven, maar moet ze er natuurlijk wel weer ff bij zeggen dat ze verder ‘heul veel, bijna alles!!’, gratis doet. Ik vind het ook vreemd dat ze weer begint over dat verhaal met die buren. Dat weten we nu inmiddels wel. Lekker passief agressief nog even erover doorgaan.

Trouwens het is toch best normaal om een voorlichting of presentatie o.i.d. gratis te doen? Dan krijg je een bosje bloemen ofzo. Natuurlijk hoeft het niet altijd gratis en ik snap ook dat het bij haar misschien iets anders ligt, maar ik maak zo vaak mee dat iemand gewoon graag iets komt vertellen over zijn of haar vak en daar niet per se geld voor hoeft?

Edit: wacht, ze doet 30 uur over het voorbereiden van een presentatie???

2 likes

En dat elke presentatie opnieuw.

1 like

Ik zou influencers wel eens per 6 minuten tijd willen zien schrijven. Ik denk dat er een hoop ‘procrastination’ bij zit.

*eerlijk: ik kwam er zelf ook achter dat ik niet zo productief was als ik dacht toen ik dat voor het eerst moest gaan doen hoor.

Is ze nou trots dat ze het een half uur heeft laten staan, om te gniffelen?

7 likes

Nu nog steeds hoor haha. De meeste PR mensen vinden influencers ook maar niks

1 like

“wat leuk dat jullie X leuk vinden”

Is goed meid

2 likes

Maar Sint vond smiddags en sochtends onmogelijke tijdstippen? Had die buurvrouw het dan met de structuurjunkie planner moeten plannen om het alleen op dinsdagen in het derde maankwartier tussen 6 en 8 ‘s avonds te morgen doen?

Als een van Mn buren dat publiek op Mn Facebook zou zetten, zou ik ff verhaal gaan halen hoor de Fak is er dan mis met je.

41 likes

Bovendien als het seksleven van je buurvrouw waar je al ruim 3 jaar niet meer naast woont behoort tot de 10 MEEST BIZARRE dingen die je meemaakte heb je echt een heeeeeeeeeeeel weinig spannend leven. Serieus?! Je gaat 12x PER JAAR op vakantie? Je drinkt standaard wijn? Dan beleef je toch wel wat? Dan heb je toch zelf wel eens iets meegemaakt? Dan ben je zelf toch wel eens uit je sloggi gescheurd?

En bovendien hoe heeft het seksleven van je buurvrouw ook maar iets met je blogcarriere te maken?

95 likes

Omg ik lees nu de blog van deze reageerder En nu snap ik haar reactie, ik raad je aan het ook te doen Minngod wat een mens

2 likes

En 235 boeken per maand lezen, want daar maak je gewoon tijd voor.

8 likes

Dat zal een 80-uren werkweek geweest zijn toen!

3 likes

Haha nou stel iemand neemt een vlog op en je hoort constant de seksgeluiden van de buren…

4 likes

Maar dat is ook werk hoor!

1 like

Maar Sint vlogt nooit.

3 likes

Vooral dit. En dan lekker er over door blijven gaan. Komt ze aandacht te kort?
Lijkt wel een aflevering van Frank Visser doet uitspraak. Of bonje met de buren.

22 likes

Nee en dat komt door de buuf! Haar hele youtubecarrière om zeep he, door haar!

3 likes