Het is enkel omdat Wil nog geen tweede auto bij elkaar gespons heeft, ze jankt geregeld hoe erg het af zien is dus binnenkort heeft ze er vast een Fiat Panda bij
Wil zit echt te zeuren om het zeuren joh. Ze woont ook nog eens op fietsafstand van het centrum.
Cynthia, moet gewoon eens misschien een keer haar social media apps verwijderen als ze op āvakantieā is. Of beter plannen, oohnee daar geeft ze zelf workshops over.
Ik moest hier echt te hard om lachten
Logisch dat je op vakantie moet werken als je het halve jaar op vakantie bentā¦
(Buiten dat zijn er zo veel mensen die op vakantie moeten werken, echt niet alleen āondurnemursā. Vraag me echt af wat haar referentiekader is.)
Haha ja lol die kerstpakketten. Meit je krijgt het hele jaar door kerstpakketten. Het plebs alleen met kerst, of nog niet eens. Calm yo tits.
Ik vind dit zo vet! Maar bij Nikkieās tutorials denk ik wel altijd: zijn er mensen die dit kunnen namaken? Of zou het grootste deel van haar publiek gewoon voor de lol kijken net als ik?
Ik heb wel eens een tuturlio van Nikkie nagedaan:
- Ja een heftige zoals halloweenlook
- Ja een gewone look
- Beide
- Nee
0 stemmers
Als je zelfs van the grinch iets moois kan maken dan ben je toch wel echt geweldig.
Dat vind ik misschien nog wel het ergste.
Is boho chique!!!
Nog nooit een tutorial nagedaan, ook niet van andere (meer gangbare) beautybloggers. Wel vaak van die haarstijlen, hoewel ik dat nooit kon haha
Rauw wel.
Ik las gangbang ipv gangbare tijd om te gaan slapen
Ik vind mrs grinch echt zo cool bedacht en knap gedaan! Wat een talent
Ik wel van Michelle phan! Iig ik deed ze niet letterlijk na maar ik nam wel haar tips over.
Deze look heb ik wel veel gedragen!
Of om de satifyer pro uit de kast te halen
Cynthia heeft zichzelf weer overtroffen hoor in dr artikel van vandaag.
Ze beschrijft de situatie met haar buurvrouw nog eens uitgebreid MAAR weet het ook nog zo te draaien dat ze zichzelf een schouderklopje mag geven want wat is ze toch een goed mens dat ze de comments erover waar haar voor- en achternaam in stonden verwijderd heeft. Want ja zo is ze dan ook wel weer.
Je zou het toch niet geloven als je het niet met je eigen ogen las
Hahahahaha ik zie nu heel andere tutorials voor me. Love it
Ughh ik heb er zoān hekel aan als mensen zo āopschepperigā doen over het aantal uur wat ze werken. Wat zou het verfrissend zijn als we gewoon 36 of 40 uur echt de max zouden vinden en het eigenlijk sneu is als je meer tijd aan je werk besteedt