En dit vraagt grof geld van mensen zodat ze hen kan leren plannen.
Ik wil niet klagen⊠klaagzang volgt
Ik vond dit soort dingen op den duur zĂł irritant dat ik haar voor mijn eigen frustratie beperking maar gewoon heb ontvolgd haha. Ging vroeger echt met liefde naar haar blog maar de nostalgie-credits zijn op den duur wel echt op. Helemaal prima als je geen kantoorbaan hebt, maar dat hele zielig doen over hoe zwaar het is gaat er bij mij gewoon niet in. Oja en die kerstpakketten zooi van vorig jaar (of langer terug?) al helemaal niet.
Getekend, zure trut die voor geen spondeal zou willen ruilen, dol op mijn vaste baan, ook zonder fatsoenlijk kerstpakket.
JAA sint praat er alsjeblieft nog over door in je timeline, nee ik weet nog iets beters: ga even lekker op vakantie, voel de zon op je gezicht!
(Hoe groot is de kans denk je dat een van die nuttige praktische tips âzoek een kantoorbaanâ bevatte?)
wat is er echt mis met je als je sint dan een bemoedigend instaberichtje gaat sturen âhang in there gurl komt helemaal goed hoorâ
wie houden dit gezeik in stand en wat is hun probleem?
Ik begrijp het ook niet. Ze geeft zelf min of meer de oplossing: nee zeggen tegen dingen en dingen laten gaan. Volgens mij hoef je daarmee echt niet meteen het stempel moeilijk om mee te werken te krijgen maar enfin. Misschien kijk ik er te moeilijk tegenaan.
Maar volgens mij wil ze inderdaad gewoon horen: joh meid lekker doen johhh niks aan de hand, verdien jij tocchh
Hahahhaha âthis too shall pass meid â
Jeetje Sint. Was er niet laatst al een een blogpost met het aantal keer dat ze op vakantie was geweest, waarvan ze zelf zei dat het stukken minder was maar het nog schrikbarend hoog was? Schijnbaar nog steeds niet tot rust kunnen komen
Daarbij, vraag ik me oprecht af waarom ze dit soort dingen telkens deelt. Als je zo vaak jezelf op zoân manier uit over je huidige baan, waarom zoek je dan niet gewoon iets anders?
In de vlog van vandaag gaat foef gewoon de hele dag mee met opperfoef om er een beetje bij te staan kijken. Heeft die man nou echt niks beters te doen? Elke keer als Mas iets gaat doen, of het nou sporten is of dâr haar doen, zit Gregor er als een zoutzak bij. Ik erger me daar zo onwijs erg aan.
En Cynthia moet echt ophouden met zeuren. Of zeur lekker tegen Willem maar waarom zou je het weer zo op instagram gooien. Echt why. En dan lekker 1000 reacties krijgen met minions die haar zielig vinden. Hoeveel keer was je nou ook alweer op Curacao geweest, Cynt?
Sorry ben zuur vandaag.
âik krijg zoveel lieve berichten dat ik alles weg haalâ
Haha nou echt. Geloof er niks van.
Ik helaas wel.
Er is ook een legioen vrouwen dat Wil&Tien standaard Powervrouwen noemen omdat ze af en toe een schoonmaakvideo opnemen en boodschappen doen op de fiets!!! in weer en wind!!! met wel 2!!! hele kinderen!!!
Ăngelofelijk zoân power en dan óók nog eens een mokken-empire opbouwen nĂĄĂĄst het expert in moederschap zijn Omg!!!Zoveel kracht geen wonder dat Groningen geregeld beeft!!! De schokken rocken helaas de wereld van vrijwel heel Nederland met een âmamavanâ insta-account
Waarschijnlijk is Willem dat gezeur ook meer dan zat en zegt hij: âgooi maar op instagram.â
Hahaha. Ja oke daar heb je zeker gelijk in. Maar ik snap niet zo goed waarom ze het dan weghaalt.
Ik denk inderdaad dat ze van Willem op niet altijd het gewenste antwoord krijgt of dat ze ook wel doorheeft dat ze het niet kan maken tegenover Willem die wel voor een baas werkt en dus niet zo van op vakantie kan.
Echt sint er zijn zoveel beroepen die hier mee te maken hebben, je bent geen zielige special snowflake hier in.
Er stond ook nog iets over een winactie in de stories van Sint, weet iemand waar dan op slaat?
Nou er zijn echt genoeg ouders die hun kind altijd met de auto afzetten op school. Ik woon vlakbij een basisschool en als de school om half 4 uit is, staan ouders al om 3 uur geparkeerd om maar een goede parkeerplek te hebben. Ik heb mensen zien bellen, puzzelen, boekjes lezen etc in de auto. Terwijl ze allemaal in de buurt wonen en makkelijk op de fiets kunnen of soms zelfs lopend kunnen.
Dat vind ik wel echt knap (tegenwoordig is het knap terwijl het eigenlijk gewoon normaal hoort te zijn, hoe gek dat dat zo snel kan veranderen) om gewoon door weer en wind op de fiets te gaan. Daar kunnen veel ouders nog iets van leren.
Nou ik weet niet hoe het met jou zit maar ik kan helaas niet mijn werk doen en te gelijk op wijnreis in de Dordogne zijn. Of met mân reet op Curacao, Bonaire of Sint maarten op een strand zitten en âwerkenâ. Lekker 6x per jaar werken vanaf terschelling a.k.a. de de zon op je gezicht voelen. Mijn baas ziet me aankomen. Oh wacht ik ben ook mijn eigen baas. Wanneer heeft dat mens nou door dat ze echt eenn luizenleven heeft.