Beutyblogtopic XL #3

Haha, “verslijten” is een grappige woordkeuze als je ieder jaar een nieuwe bank koopt :joy:

1 like

Ze vallen gewoon helemaal uit elkaar

image

31 likes

Ik denk dat ze veel gaan krijgen #spon#gekregen

2 likes

Denk het wel, ze is nu Friends met Josh en die deed dat ook he.

1 like

Grappig dat Mascha nog steeds niet wil toegeven dat Gregor helemaal geen werk meer heeft (zelfstandig makelaar die nergens op internet te vinden is, oke?) en haar enkel helpt met het editen van haar vlogs en bezig is met zijn eigen booming youtube kanaal Mancave :sweat_smile:

23 likes

Logisch, niemand wil die zooi hebben voor €15 of €20

30 likes

Zag net een comment onder veracamillas laatste video.
Iets in de trant van “ wat is je haar mooi pastel”
Waarop Vera reageerde met “ dank je”

Misschien zijn mijn ogen niet meer zo goed :nerd_face:

Maar to me it looks grey hunnay!

Ik ging voor de grap even kijken naar zijn aantal abonnees. Toch nog 46.000. Weet ook wel dat ze allemaal komen van Mas haar kanaal.

Het ding is dat hij al iets van een jaar vast hangt rond de 40k abonnees. Zijn kanaal groeit niet echt (als je zijn kanaal opzoekt op socialblade staat we vgm zelfs dat hij subscribers verliest)

2 likes

Ik ging net een filmpje van hem kijken ook. Maar het is zo saai? Ik ben dan misschien niet de doelgroep maar die video’s kunnen mij echt niet boeien

Ik heb dat kussen en krijg er bakken met complimenten over

9 likes

Ik wil dat kussen nu ook haha

1 like

Wow dat die shop nog bestaat…

5 likes

Volgens mij is ze al een paar jaar slank. Zie alleen maar slanke foto’s op instagram.

2 likes

Wowww ze is echt super veel afgevallen! Volg haar al een paar jaar niet, maar vond haar er altijd wel gewoon gezond eruit zien.

Ik vind dat blonde haar haar echt niet goed staan.
Ze was/is ook bezig met een acteercarrière in Amerika toch? Wellicht daarom de druk om af te vallen.
Wel bijzonder dat ze nu dan ongezonder lijkt te eten dan voorheen. Misschien ook een beetje een imago dingetje.

Sint doet weer sneu op insta dat ze nooit ‘echt’ vakantie heeft. Die meid moet echt eens inzien hoe vaak ze wel niet op vakantie gaat, of kiezen voor een kantoorbaan met 5 weken vrij per jaar. En waarschijnlijk een stuk minder loon dus minder op vakantie.

Ach, dan kan ze wel een zure kantoortrut worden net als wij hier.

23 likes

Precies, even leren plannen meid.

48 likes

Ahhhh wat irritant! Snapt ze niet dat je dit in loondienst ook kan hebben als je een functie hebt waarbij niemand anders je werk over neemt? Gewoon niet reageren op werk gerelateerde dingen, zo moeilijk is het toch niet lijkt mij.

7 likes

Jezus Cyth je kunt toch gewoon een beetje vooruit werken? Ik ‘kan’ ook altijd aan het werk zijn en ik kan ook geen vrij nemen zonder eerst te zorgen dat alles af is en ik op schema blijf. Dat heeft eigenlijk iedereen die ZZP’er is of projectmatig werkt. Schrijf drie blogposts vooruit, plan een paar video’s in en zet die out of office reply aan. KLAAR.

16 likes